اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

5 هزار دانشجو در همدان درس آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند

خبرگزاری فارس: مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان گفت: در نیمسال نخست امسال، 5 هزار و 141 دانشجو در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی همدان دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند.

5 هزار دانشجو در همدان درس آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، سید علی مساوات اظهار داشت: در نیمسال نخست امسال، 5 هزار و 141 دانشجو در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی همدان دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را گذراندند.

وی ادامه داد: در ترم گذشته تعداد یک‌هزار و 650 دانشجو دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را گذرانده بودند که هم‌اکنون افزایش سه و نیم برابری تعداد دانشجویان در این درس را شاهد بودیم.

مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان اعلام کرد: 146 کلاس آشنایی با دفاع مقدس در نیمسال اول سال 91 در سراسر دانشگاه‌های استان برگزار شده است.

وی بیان داشت: تعداد 30 استاد دارای گواهی تدریس در سراسر استان همدان دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس را تدریس می‌کنند.

مساوات اضافه کرد: بیشترین تعداد دانشجویان متعلق به دانشگاه بوعلی سینا با یک‌هزار و 298 دانشجو و تشکیل 38 کلاس است.

وی تصریح کرد: این دو واحد در دانشگاه‌های دولتی و غیر دولتی شامل؛ دانشگاه بوعلی، صنعتی، ملی ملایر، ملی نهاوند، سیدجمال‌الدین اسدآبادی و دانشگاه‌های پیام نور در قالب هفت شعبه، دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی حرفه‌ای در قالب سه شعبه، تربیت معلم در قالب یک شعبه و دانشگاه‌های آزاد پنج واحد در شهرستان‌های استان تدریس می‌شود.

مدیر تحقیق و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان یادآور شد: سایر مراکز نیز با رایزنی‌های انجام شده در نیمسال دوم درس آشنایی با دفاع مقدس را ارائه خواهند داد.

وی در پایان از همکاری مؤثر رؤسا و معاونین امور آموزشی دانشگاه‌های استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول