اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

ساخت پالایشگا‌ه‌های ایرانی نمونه‌ای بارز از خودکفایی است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: رویکرد ضد تحریمی در ساخت پالایشگاه‌های جدید به گونه‌ای است که قطعاً ساخت این پالایشگاه‌ها، ایران را به نمونه‌ای بارز از خودکفایی تبدیل می‌کند.

ساخت پالایشگا‌ه‌های ایرانی نمونه‌ای بارز از خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی در بازدید از پالایشگاه گاز سرخون قشم اظهار داشت: امروز پالایشگاه گاز سرخون و قشم را باید به عنوان نمادی از اراده، انگیزه، تلاش معتقدانه، صادقانه و کار متعالی بدانیم.

وی اضافه کرد: این مجموعه مظهر کار جهادی بوده و با نگاه نکردن و نگاه نداشتن به بیگانه همچنان استوار‌، بخش قابل ملاحظه‌ای از نیاز‌های گازی استان و کشور را تامین می‌کند که نشانگر نگاه عمیق مدیریت و کارکنان آن است.

استاندار هرمزگان کسب مقام‌های برتر در زمینه‌های پژوهشی، اختراع و خلاقیت را توسط این شرکت بسیار ارزشمند عنوان کرد و افزود: این توفیقات در حالی محقق شده که امروز با رفتارهای کینه‌توزانه دشمن مواجه هستیم و همین که پالایشگاه گاز سرخون و قشم توانسته بدون هیچ تکیه‌ای بر بیگانگان با بهره‌گیری از توان و دانش داخلی به پیش برود نشان می‌دهد که مسیر درست را انتخاب کرده است.

عزیزی به دو پالایشگاه گازی کیش و گشوی جنوبی که در دست اقدام است اشاره کرد و گفت: رویکرد ضد تحریمی در این مجموعه به گونه‌ای است که قطعاً ساخت این پالایشگاه‌های جدید را به طور کلی پالایشگاهی ایرانی و به نمونه‌ای بارز از خودکفایی تبدیل می‌کند.

وی ادامه داد: بی‌شک در ساخت این پالایشگاه‌ها نیز مانند گذشته و چه بسا بیش از آن باید به مسائل و منفعت‌های بومی و محلی توجه شود و مردم نافع مجموعه‌های جدید گازی در استان باشند.

عزیزی همچنین بر استفاده از قابلیت‌های بزرگ بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را که ارزشمند و قابلیتی بزرگ است در انجام پروژه‌ها مد‌نظر قرار دهیم تا هر چه زودتر به اهداف خود دست یابیم.

یادآور می‌شود؛ مجموعه پالایشگاه‌های گازی سرخون و قشم در دو منطقه سرخون بندرعباس و گورزین جزیره قشم با 350 نفر نیروی رسمی و 650 نفر نیروی قراردادی فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول