اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با 8 آبان

یادواره شهدای دانش‌آموز سامان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سامان از برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز منطقه سامان همزمان با 8 آبان خبر داد.

یادواره شهدای دانش‌آموز سامان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهرام مصیبی بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان شهر سامان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا و تقدیر از مقام تمام کسانی که با حضور در جبهه‌ها، اجازه ندادند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمنان و متجاوزان بیفتد امری ضروری است.

وی با بیان اینکه شهدا، نام‌آوران تاریخ بشریت هستند، افزود: برهمین اساس شهدا با جان‌فشانی در راه خدا بزرگ‌ترین پیام آزادی را در تاریخ بشریت ثبت کردند.

مصیبی افزود: یادواره 27 شهید دانش‌آموز منطقه سامان روز دوشنبه هشتم آبان ماه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح در دبیرستان نجمه سامان برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی سامان، بر ضرورت برگزاری یادواره شهدا تاکید و تصریح کرد: یادواره شهدا گام مهمی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج این ارزش‌ها به نسل جوان است.

مصیبی با اشاره به نقش دانش‎آموزان در حفظ و پاسداشت ارزش‌های نظام و انقلاب، اظهار داشت: دانش‎آموزان همواره در حفظ و دفاع از ارزش‌های نظام نقش مهمی داشته‌اند و در برهه‌های حساس با اقدامات درست خود در اقتدار و عزت کشور گام برداشته‌اند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول