اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان گلستان اهواز خبر داد

بستری 6 نفر از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در بخش جراحی

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان گلستان اهواز از انجام عمل جراحی روی برخی مصدومان حادثه دیده اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در بیمارستان گلستان اهواز خبر داد و گفت: حال هر شش نفر از مصدومان مساعد است.

بستری 6 نفر از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در بخش جراحی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حبیب حی‌بر عصر امروز در حاشیه مراسم عیادت از حادثه دیدگان اتوبوس دانش‌آموزان بروجنی در محور دهدز، اظهار داشت: شش نفر عمل جراحی شده‌اند و در بخش جراحی این بیمارستان در حال مراقبت هستند.

وی افزود: حال همه این شش نفر مساعد است و امیدواریم که این افراد در روزهای آینده سلامتی خود را به دست آورند و از بیمارستان مرخص شوند.

حی‌بر با اشاره به اینکه یکی از حادثه دیدگان وضع وخیم داشته‌است، افزود: یکی از حادثه دیدگان وضعیت مخیمی داشت که در بخش آی‌سی‌یو نگهداری شد و در شرایط کنونی به دلیل مساعد شدن وضعیت به بخش جراحی اعزام شده است.

 

رئیس بیمارستان گلستان اهواز تاکید کرد: در حال حاضر تنها یکی از حادثه دیدگان در وضعیت نامناسبی قرار دارد که هوشیاری وی پنج است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر این بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه آی‌سی‌یو در حال نگهداری است و وضعیتش تغییر چندانی نداشته است ولی امیدواریم که حال این دانش‌آموز نیز با دعای مردم بهبود یابد.

حی‌بر افزود: برخی از این حادثه دیدگان در حال مراقبت و برخی دیگر در بخش ارتوپدی و ترومای بیمارستان تحت عمل جراحی و مراقبت هستند.

*مالک اتوبوس به شدت صدمه دیده است

وی تاکید کرد: مالک اتوبوس به دلیل شدت جراحات در بخش مغز و اعصاب بستری شده است زیرا از ناحیه گردن، مهره‌های کمر و جمجمه دچار ضربه شده است.

رئیس بیمارستان گلستان اهواز افزود: در حال حاضر وضعیت وی مساعد است ولی به دلیل شدت جراحات باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

 

وی تاکید کرد: مالک این اتوبوس علاوه بر شرایط بدی که در قسمت مهره‌های کمر دارد به شدت نیز به نخاعش صدمه وارد شده است و متخصصان مغز و اعصاب در حال بررسی وضعیت وی هستند.

 

*دو مصدوم مرخص شده‌اند

حی‌بر خاطرنشان کرد: دو مصدوم این حادثه به دلیل معالجه شدن در روز گذشته و به درخواست خودشان شب گذشته را در بیمارستان گلستان اقامت داشتند و پس از سپری شب در این بیمارستان صبح امروز مرخص شده‌اند.

وی تاکید کرد: مرضیه امانی و محدثه زمان‌پور از بیمارستان مرخص شده‌اند و امیدواریم که دیگر افراد حادثه دیده این اتوبوس در آینده نزدیک پس از بدست‌آوردن سلامتی کامل از بیمارستان گلستان اهواز مرخص شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اتوبوس حادثه دیده دانش‌آموزان بروجنی شامگاه جمعه در محور اهواز بروجن در نزدیکی روستای موزرم به دلیل مشکلات فنی کنترل خود را از دست داده و به دره سقوط کرد.

در این حادثه 26 نفر کشته و 14 نفر نیز راهی بیمارستان شدند که صبح امروز دو تن از این افراد مرخص شده است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول