اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور/

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین جشنواره گل به راه انداختند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال کاسپین قزوین در دیدار مقابل تیم دارتاک لرستان جشنواره گل به راه انداخت‌.

بازیکنان تیم فوتبال کاسپین قزوین جشنواره گل به راه انداختند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور تیم کاسپین قزوین به مصاف تیم دارتاک لرستان رفت که در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه‌ای سنگین با شکست بدرقه کند.

این دیدار در چارچوب هفته ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد که در پایان تیم کاسپین قزوین با نتیجه چهار بر صفر تیم دارتاک لرستان را مغلوب کرد.

در آغاز نیمه نخست این دیدار این بازیکنان تیم کاسپین قزوین بودند که با حمایت نزدیک به یک صد تماشاگر قزوینی تیم دارتاک را زیر فشار قرار دادند و چندین موقعیت خطرناک را روی دروازه این تیم خلق کردند.

حملات دامنه‌دار شاگردان مجید رضایی در تیم کاسپین بالاخره جواب داد و در دقیقه 18 علی فتحی توانست گل نخست این دیدار را برای کاسپین به ثمر برساند و شادی را به جمع سکوها و نیمک‌نشینان ببرد.

در ادامه این دیدار بازیکنان تیم کاسپین در چندین صحنه می توانستند گل‌های بعدی خود را به ثمر برسانند که این فرصت‌ها با بدشانسی و بی‌دقتی برخی از بازیکنان این تیم به هدر رفت.

بازیکنان تیم دارتاک لرستان تلاش زیادی را به کار گرفتند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند اما دفاع هوشیارانه و منطقی بازیکنان تیم کاسپین قزوین اجازه گل‌زنی را به آن ها نداد تا بازی با همان یک گل در نیمه نخست به پایان برسد.

در نیمه دوم با توجه به اینکه تیم دارتاک لرستان با یک گل از میزبان خود عقب افتاده بود نبض بازی را به نوعی برای 15 دقیقه در دست گرفت و فشار زیادی را روی دروازه تیم کاسپین قزوین ایجاد کرد.

اما این پایان کار نبود و بازیکنان تیم دارتاک لرستان با توجه به اینکه از حملات خود نتیجه نگرفته بودند رفته‌رفته تحلیل رفتند و این بهترین فرصت را برای بازیکنان تیم کاسپین قزوین ایجاد کرد تا آن‌ها توسط علی فتحی در دقیقه 86 دومین گل خود را به ثمر برسانند.

با زدن این گل شیرازه تیم لرستانی به هم ریخته نشان داد تا همین امر موجب شود تنها یک دقیقه بعد محمد سوادکوهی گل سوم تیم کاسپین قزوین را نیز به ثمر برساند.

درحالی که انتظار می‌رفت بازی با همین نتیجه به پایان برسد، بازیکنان تیم کاسپین در سومین دقایق وقت‌های اضافه موفق شدند توسط علی فتحی گل چهارم خود را وارد دروازه تیم دارتیس لرستان کنند.

علی فتحی مهاجم خوش‌تکنیک تیم فوتبال کاسپین قزوین با به ثمر رساندن گل چهارم توانست سومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند و در این بازی هتریک کند.

با این نتیجه بازیکنان تیم کاسپین با دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست با کسب 9 امتیاز بدون احتساب دیدارهای برگزار شده این گروه در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول