اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان خبر داد

موافقت وزارت بهداشت با صدور مجوز سی‌تی‌اسکن در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان از موافقت وزیر بهداشت با صدور مجور سی‌تی‌اسکن در تنگستان خبر داد.

موافقت وزارت بهداشت با صدور مجوز سی‌تی‌اسکن در تنگستان

احمد جعفری‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهرم در ارتباط با دیدارهای صورت گرفته وی با وزرای جهاد کشاورزی و بهداشت اظهار داشت: در دیدار با وزیران بهداشت و جهاد کشاورزی توافقاتی مبنی بر اخذ مجوز سی‌تی‌ اسکن، اخذ دستور اختصاص 600 میلیون تومان برای احداث ساختمان جهاد کشاورزی، مساعدت اعتباری برای خشکسالی و آبیاری تحت فشار در شهرستان تنگستان داشتیم.

وی افزود: در دیدار با مدیرعامل صندوق بیمه مهر کشور و رئیس سازمان نوسازی مدارس نیز توافقاتی هم در ارتباط با اخذ مجوز یک میلیارد تومان وام اشتغال، مجوز اختصاص اعتبار برای تجهیز مدارس، ساخت یک باب مدرسه شبانه روزی در اهرم و اختصاص اعتبار برای بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس شهرستان تنگستان صورت گرفت.

وی بیان کرد: در دیدار با معاون راهبری و برنامه‌ریزی رئیس جمهور، وزیر مسکن و شهرسازی و رئیس سازمان شهرداری‌های کشور دستور اختصاص یک میلیارد تومان برای مصلای نماز جمعه دلوار و تعریض جاده اهرم به فراشبند، اختصاص 40 میلیون تومان اعتبار وجه نقد و دو میلیارد تومان تسهیلات به شهرداری‌های اهرم و دلوار را دریافت کردم.

فرماندار تنگستان در سفر به تهران دیدارهایی با وزیران بهداشت، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، مدیر عامل صندوق مهر کشور، رئیس سازمان نوسازی  مدارس، معاون راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس جمهور و رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های کشور داشت.

احمد جعفری‌نسب فرماندار شهرستان تنگستان در روزهای گذشته با سفر به تهران دیدارهای جداگانه‌ای با شماری از وزرا و مسئولان کشوری برای تسریع در روند توسعه شهرستان تنگستان داشته است.

فریدون حسنوند استاندار بوشهر در بدو انتصاب به این سمت دستور داده بود فرمانداران ماهانه دو بار برای پیگیری امور مربوط به شهرستان خود باید به تهران سفر کرده و با وزرا و رؤسای سازمان‌های مختلف دیدار و جلسه داشته باشند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول