اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

اولویت دامپزشکی تأمین گوشت سالم باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: تأمین گوشت سالم و بهداشتی برای استفاده مردم توسط دامپزشکی یکی از اصلی‌ترین نیازها و اولویت‌های شهرستان است.

اولویت دامپزشکی تأمین گوشت سالم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان، بهنام سعیدی در بازدید از کشتارگاه دام این شهرستان ضمن تأکید بر حفظ بهداشت در کشتارگاه اظهار داشت: تأمین گوشت سالم و بهداشتی برای استفاده مردم یکی از اصلی‌ترین نیازها و اولویت‌های شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه دامپزشکی نقش اساسی در حوزه سلامت مواد غذایی با منشأ دامی در جامعه ایفا می‌کند خواستار توجه بیشتر مسئولان شهرستان به این بخش شد.

محمدمهدی یزدان‌پناه رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان نیز ضمن تشکر از حضور فرماندار کرمان، گزارشی از نحوه فعالیت بخش‌های مختلف کشتارگاه ارائه کرد.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از انتقال بیماری‌های مشترک به انسان از طریق مصرف گوشت قرمز گفت: رعایت بهداشت در مراحل ذبح، حمل و عرضه نقش موثری در حفظ سلامت شهروندان ایفا می‌کند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان خاطرنشان کرد: مردم در هنگام خرید این فرآورده‌ها نکاتی از جمله دارا بودن لیبل «برچسب» و مهر دامپزشکی و همچنین مکان‌های مجاز عرضه را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول