اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری خراسان رضوی خبر داد

آغاز نصب آزمایشی نرم‌افزار مدیریت پسماند در 31 دهیاری خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی از آغاز دوره آزمایشی نصب نرم‌افزار مدیریت پسماند دهیاری‌های استان خراسان‌رضوی خبر داد.

آغاز نصب آزمایشی نرم‌افزار مدیریت پسماند در 31 دهیاری خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسماعیل نورمحمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول دوره آزمایشی برای 31 دهیاری از 15 شهرستان نصب می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره مشکلات احتمالی در فرآیند انجام کار بررسی شده و با برنامه‌ریزی نسبت به حل آن اقدام می‌شود و با توجه به نتایج حاصله دوره آزمایشی فاز دوم آغاز می‌شود.

نورمحمدی مدیریت پسماند روستاها، شیوه انجام این کار و برنامه‌های اجرایی مربوطه را جزو اولویت‌های دفتر امور روستایی و شوراها دانست و اظهار امیدواری کرد: پس از اجرای طرح نصب نرم‌افزار، مدیریت پسماند در سطح استان به نحو مطلوبی اجرایی شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان رضوی گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری این نرم‌افزار توسط تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی شهرستان تربت‌جام در دستور تهیه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: اجرا دوره پایلوت سه ماهه برای کل استان آغاز شده است و تیم کارشناسی مربوطه ضمن نصب نرم‌افزار در محل دهیاری مربوطه نسبت به آموزش بخشدار، دهیار، شورای اسلامی، مسئولان مالی و فنی نیز اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول