اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس طرح پزشک خانواده ملایر خبر داد

ثبت‌نام 63 درصد خانوارهای شهری ملایر در طرح پزشک خانواده

خبرگزاری فارس: کارشناس طرح پزشک خانواده مرکز بهداشت شهرستان ملایر از ثبت‌نام 63 درصد خانوارهای شهری در طرح پزشک خانواده خبر داد.

ثبت‌نام 63 درصد خانوارهای شهری ملایر در طرح پزشک خانواده

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، رقیه شاهسوند عصر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده بعد از هدفمندی یارانه‌ها به عنوان دومین طرح حمایتی از خانواده‌های ایرانی در کشور اجرایی می‌شود، افزود: این طرح مزایای بسیار زیادی دارد که در آینده نزدیک خود را نشان خواهد داد.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح گفت: هر طرح اجرایی در ابتدای کار با مشکلاتی مواجه می‌شود و به تبع آن در زمان اجرا مشکلاتی را به همراه خواهد داشت که به مرور برطرف خواهد شد.

کارشناس طرح پزشک خانواده مرکز بهداشت شهرستان ملایر گفت: از میان 44 هزار و 17 خانوار شهری ملایر، 28 هزار و 72 خانوار در طرح پزشک خانواده ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: این تعداد معادل 63 درصد از تمام خانوارهای شهری در شهرستان ملایر را شامل می‌شود.

شاهسوند از ثبت‌نام 11 پزشک متخصص و 35 پزشک عمومی در این طرح در شهرستان ملایر خبر داد و افزود: در طرح پزشک خانواده ملایر، 50 ماما، دو پرستار، 40 نفر کارشناس بهداشت خانواده و هفت نفر کارشناس مبارزه با بیماری‌ها نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

وی در ادامه عنوان کرد: در طرح پزشک خانواده در شهرستان ملایر 47 کارشناس بهداشت محیط و حرفه‌ای، 53 نفر روانشناس و سه نفر کارشناس تغذیه نیز ثبت‌نام کرده‌اند.

کارشناس طرح پزشک خانواده مرکز بهداشت ملایر در ادامه به ثبت‌نام کم پزشکان عمومی و پرستاران در طرح پزشک خانواده اشاره کرد و گفت: این در حالی است که تعداد برخی از کارشناسان ثبت‌نام شده در ملایر بیش از افراد مورد نیاز است.

شاهسوند اظهار داشت: با توجه به جمعیت شهرستان ملایر و طبق بررسی‌های انجام شده 68 پزشک عمومی برای این طرح مورد نیاز است که با توجه به تعداد پزشکان ثبت‌نام شده 33 پزشک کم داریم.

وی در پایان تعداد پرستاران برای طرح پزشک خانواده در ملایر را 34 نفر عنوان کرد و افزود: برای این طرح 32 پرستار کم داریم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول