اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته ورزش و جوانان

پیشکسوت و خادم ورزش قم تجلیل شد

خبرگزاری فارس: پیشکسوت و خادم ورزش قم در ششمین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تقدیر شد.

پیشکسوت و خادم ورزش قم تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم تکریم و احترام به کسانی که سال‌ها برای رشد و توسعه ورزش قم زحمات سخت و طاقت‌فرسایی را تحمل کرده‌اند، از جمله سنت‌های ارزشمند و پسندیده‌ای است که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان استان قم است و این اقدام انسان‌دوستانه با تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم رونق بیشتری یافت.

در حالی که امروز سه‌شنبه دوم آبان ماه آخرین روز از هفته ورزش و جوانان محسوب می‌شود، به همین منظور مدیر کل ورزش و جوانان و مسئولان انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم از پیشکسوت و خادم ورزش قم تجلیل کردند.

مراسم تجلیل از علی خداپرست پیشکسوت و خادم ورزش قم که سال‌های متمادی به عنوان معاون اداره کل تربیت بدنی سابق خدمات ارزنده‌ای را به جامعه ورزش قم ارائه کرد، با حضور مسئولان ورزش قم در منزل وی صورت گرفت.

در این مراسم که عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، محمدحسین جمال و محمدحسین شجاع‌فرد رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل انجمن پیشکسوتان ورزش قم، رئیس و دبیر هیئت والیبال و تنی چند از پیشکسوتان، خادمین و خیرین ورزش قم حضور داشتند از سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه علی خداپرست در تربیت بدنی تجلیل شد.

جهان‌بینی در این مراسم اظهار کرد: مهم‌ترین هدف تشکیل انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم این است که به امور مهم عزیزانی که سال‌ها در رشته‌های مختلف ورزش قم متحمل تلاش و زحمات فراوان شده‌اند رسیدگی شود.

وی ادامه داد: برای همین منظور انجمن پیشکسوتان ورزش استان قم از سال 1387 با پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شد و با حضور چهره‌های مطرح ورزش استان در سال‌های نه چندان دور، تشکیلات بسیار خوبی ایجاد شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم به ملاقات با پیشکسوتان ورزش و حضور در جمع خانواده این عزیزان اشاره کرد و افزود: این مهم یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان است و در فاصله‌های زمانی اندک سعی می‌کنیم دین و وظیفه خود را در قبال این عزیزان ادا کنیم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول