اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم منطقه خواستار تعریض جاده منشاد هستند

جاده کم عرض منشاد آبستن تصادفات هولناک

خبرگزاری فارس: کم عرض بودن جاده منشاد باعث بروز تصادفات بسیار هولناک در این منطقه شده و سالانه آمار قابل توجهی از مردم این منطقه جان خود را از دست می‌دهند.

جاده کم عرض منشاد آبستن تصادفات هولناک

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، روستای منشاد در فاصله 20 کیلومتری شهر مهریز و از مناطق خوش و آب هوای استان یزد محسوب می‌شود اما با وجود آمار گردشگری بسیار در این منطقه، زیرساخت‌های آن از جمله جاده فراهم نیست.

جاده بسیار باریک و کم عرض این جاده در تابستان‌ها به دلیل حجم بالای مسافران و در زمستان به دلیل لغزنده بودن جاده برای مردم حادثه‌آفرین است.

این موضوع بارها و بارها به از سوی مردم و مسئولان این منطقه به مسئولان شهرستان مهریز و استان یزد گوشزد شده اما هنوز اقدامی برای عریض کردن این جاده نشده است.

امام جمعه منشاد نیز در این زمینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: مسئولان هرچه سریع‌تر برای تعریض جاده منشاد مساعدت کنند.

حجت‌الاسلام واعظی خاطرنشان کرد: با توجه به ییلاقی بودن منطقه منشاد، مسافران و گردشگران بسیاری در این منطقه عبور و مرور می‌کنند.

وی افزود: برای کاهش تصادفات که باعث تلفات جانی و مالی شده است، باید هرچه زودتر مسئولان امر این مشکل را رفع کنند.از ابتدای سال جای تاکنون حوادث دلخراشی در این منطقه رخ داده که باعث نگرانی مردم منشاد شده است.

در هفته جاری دو فقره تصادف در جاده منشاد رخ داد که یک راکب موتورسوار با یک اتومبیل پراید برخورد کرد و منجر به مصدوم شدن راکب موتور شد.

همچنین یک تصادف دیگر بین دو اتومبیل سواری و انت پیکان رخ داد که خودروها آسیب شدیدی دیدند اما خوشبختانه به مسافران آسیبی نرسید.

مردم منشاد از مسئولان خواستار تعریض جاده منشاد شدند و آمادگی خود را برای همکاری با مسئولان در این زمینه نیز اعلام کردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول