اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دیدار دو تیم هم‌خانواده شهرداری یاسوج و تبریز در لیگ آزادگان

غدیری: شهرداری یاسوج دست خالی از تبریز برنمی‌گردد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: سعی ما بر این است در مقابل تیم پرقدرت شهرداری تبریز بازی خوبی ارائه داده و دست خالی از این شهر برنگردیم.

غدیری: شهرداری یاسوج دست خالی از تبریز برنمی‌گردد

جمشید غدیری امروز در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان فردا چهار‌شنبه بازی سختی در مقابل تیم تمام مسلح شهرداری تبریز داریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت: چهار بازیکن کلیدی خود یعنی مصطفی چراغی، علی ابوالفضلی، میلاد جعفری و علی کردی را در این بازی به دلیل مصدومیت به همراه نداریم که با این وجود باز هم در فکر کسب نتیجه هستیم.

غدیری ادامه داد: بچه‌های تیم ما با غیرت و همتی که در آن‌ها سراغ داریم و با اتکا به توانمندی‌هایی که دارند هم‌قسم شده‌اند که در این بازی با جان و دل در مقابل تیم پر قدرت شهرداری تبریز قرار گیرند و از حیثیت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد دفاع کنند.

وی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را متعلق به همه استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و گفت: هر نوع شکست و یا موفقیت این تیم متعلق به مردم و مسئولان استان است.

غدیری با بیان اینکه تیم ما در بیرون خانه همواره خوب بازی می‌کند، تصریح کرد: از همه ظرفیت تیم در بازی فردا استفاده خواهیم برد و برای کسب حداکثر و یا حداقل نتیجه به مصاف شهرداری تبریز می‌رویم.

انتهای پیام/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول