اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

واعظی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تنظیم دستور کار شورای فرهنگ عمومی متناسب با رهنمودهای رهبر انقلاب در خراسان‌

خبرگزاری فارس: دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: بیانات رهبر انقلاب در خراسان شمالی وظایف جدیدی را برای شورای فرهنگ عمومی کشور رقم زد.

تنظیم دستور کار شورای فرهنگ عمومی متناسب با رهنمودهای رهبر انقلاب در خراسان‌

منصور واعظی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره مصوبات و موضوعات مطرحه در پانصد و هشتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی مورخ 25/7/91 اظهار داشت: اولین دستور جلسه شورای فرهنگ عمومی در ارتباط با سفر مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی بود، بخش عمده‌ای از بیانات و رهنمودهای ایشان در این سفر پر برکت، به حوزه فرهنگ عمومی و مباحث فرهنگی اختصاص داشت که وظایف جدیدی را برای شورای فرهنگ عمومی کشور و شوراهای فرهنگ عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: از این رو قرار بر این شد که دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی سخنان و تاکیدات رهبر معظم انقلاب را محوربندی، تنظیم و برای اعضای شورا ارسال نماید تا دستور جلسات سال جاری شورای فرهنگ عمومی را متناسب با رهنمودهای رهبری اصلاح و تکمیل کنیم.

لازم به ذکر است رهبر معظم انقلاب در نیمه دوم مهر ماه 1391 به مدت هشت روز به استان خراسان شمالی سفر کردند.

رهبر معظم انقلاب در طول سفر به خراسان شمالی به شهرهای اسفراین، بجنورد و شیروان سفر و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری و هم چنین دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان این استان سخنرانی کردند.

 

ایشان در این سفر نکات مهمی را درباره سبک زندگی و نوع مواجهه جامعه با این مسئله، فرهنگ زندگی، پرهیز از تقلید، سلیقه‌سازی به وسیله هنر، سکولاریسم پنهان، تفسیر از زندگی و ... را مطرح کردند.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول