اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد دشتستان:

معتادان برازجان کتابخانه‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از راه‌اندازی کتابخانه باز در مرکز ترک اعتیاد میلاد برازجان خبر داد.

معتادان برازجان کتابخانه‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان کرم باقری در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ مطالعه در سطح جامعه امری لازم و ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: تقویت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیازمند همکاری همه مسئولان است و امیدوار هستیم با تلاش بیشتر مسئولان و اهتمام جدی به موفقیت لازم برسیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دشتستان از راه‌اندازی کتابخانه باز در مرکز ترک اعتیاد میلاد برازجان خبر داد و خاطر نشان کرد: تاسیس و راه‌اندازی کتابخانه باز در این مرکز از اولویت‌های اداره ارشاد است.

باقری تصریح کرد: این اداره به زودی و به منظور پر کردن اوقات فراغت اعضای مرکز، کتابخانه باز در این مرکز تاسیس و تجهیز می‌کند.

وی گفت: در همین راستا ضمن راه‌اندازی این کتابخانه تعدادی کتاب به ارزش 100 میلیون ریال نیز به کتابخانه مرکز اهدا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان از برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع اعتیاد خبر داد و افزود: با هماهنگی انجام شده با انجمن هنرهای تجسمی برازجان مقرر شد که ایستگاه نقاشی با موضوع مبارزه با مواد مخدر و آثار زیانبار اعتیاد نیز در این مرکز برگزار شود و آثار تولید شده توسط هنرمندان در اختیار مرکز ترک اعتیاد میلاد قرار گیرد.

رئیس اداره بهزیستی دشتستان نیز اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی برای معتادان در مراکز ترک اعتیاد در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

علیرضا هوشیار گفت: احداث کتابخانه و برپایی نمایشگاه نقاشی و سایر برنامه‌های فرهنگی با هدف پرورش استعدادهای معتادان انجام می‌شود و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول