اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مستعفی شاهین بوشهر:

هیچکس حاضر نیست به شاهین کمک کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مستعفی شاهین بوشهر با گلایه از بی‌توجهی مسئولان به شاهین گفت: بیش از این نمی‌خواهم شرمنده زن و بچه خودم شوم چرا که میلیون‌ها تومان از جیبم برای شاهین هزینه کردم اما کسی حاضر نیست به این تیم کمک کند.

هیچکس حاضر نیست به شاهین کمک کند

مهرزاد رئیسی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر در مورد دلائل استعفایش گفت: دیگر خسته‌ شده‌ام، زندگی خود را وقف شاهین کردم و حدود 300 میلیون تومان از جیب خود برای این تیم خرج کردم.

وی افزود: هشت ماه است یک ریال به این تیم تزریق نشده و من نمی‌خواهم بیش از این شرمنده زن و بچه‌ام باشم.

مدیرعامل مستعفی شاهین بوشهر با انتقاد از پارس جنوبی هم گفت: مدت‌هاست پارس جنوبی اعلام کرده پول تزریق می‌کند اما به هیچ عنوان به این مسئله خوشبین نیستم.

رئیسی‌نژاد اضافه کرد: به دلیل اینکه مزایده مربوط به واگذاری باشگاه به علی نعمتی را باطل کردم وی می‌خواست در دادگاه بنده را کتک بزند و با وجود مشکلات فراوان مالی هیچ کس سراغی از شاهین نگرفت و اعلام می‌کنم خداحافظ شاهین.

وی بیان کرد: موضوع حمایت از شاهین بوشهر سه ماه است که قرار بوده در اداره ورزش وزارت نفت بررسی و تصویب شود اما این مسئله همچنان بدون نتیجه مانده است.

مدیرعامل مستعفی شاهین بوشهر تاکید کرد: باور کنید از عدم وجود اعتبار کافی و حضور بی‌شمار طلبکاران خسته شده‌ام، هر روز طلبکاران با دفتر تماس می‌گیرند و من مجبورم وعده و وعید بدهم.

رئیسی‌نژاد گفت: از بازیکنان جوان شاهین که با عشق و علاقه در این تیم بازی می‌کنند خجالت می‌کشم که نتوانستیم وعده‌های خود را عملی کنیم چرا که کسی حاضر نیست یک ریال به این تیم کمک کند.

وی با انتقاد از هیئت مؤسس شاهین هم گفت: اصلا هیئت مؤسسی در کار نیست و همه آنان در این شرایط تیم را تنها گذاشته‌اند در حالی که ما با مشکلات عدیده‌ای رو‌به‌رو بودیم.

مهرزاد رئیسی‌نژاد به دلیل مشکلات مالی باشگاه و وضعیت بیماری خود شب گذشته از این سمت استعفا داد.

شاهین بوشهر در لیگ دسته اول جام آزادگان در گروه یک هم‌اکنون در رده ششم قرار دارد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول