اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

رزمایش «الی بیت‌المقدس» آمادگی همه‌جانبه بسیجیان را به رخ می‌کشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در همدان، صلابت، استواری و آمادگی همه‌جانبه بسیجیان را به رخ دشمنان می‌کشد.

رزمایش «الی بیت‌المقدس» آمادگی همه‌جانبه بسیجیان را به رخ می‌کشد

سردار عبدالرضا آزادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در همدان در روزهای پنجم و ششم آبان ماه اظهار داشت: این رزمایش، توسط گردان‌های واکنش سریع بیت‌المقدس با رمز «یا محمد رسول‌الله» در پادگان آموزشی سیدالشهدا برگزار می‌شود.

وی گفت: این رزمایش با هدف آمادگی امدادی و دفاعی بسیجیان برای دفاع از کوی و برزن و آمادگی در مقابل تهدید‌ها با حضور گردان‌های بیت‌المقدس و عاشورای بسیج به استعداد 15 گردان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در تقویت جنبه‌های حماسی و رزمی بسیج است که مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته وی، بسیجیان ضمن تمرینات تاکتیکی، آخرین آموخته‌های رزمی، دفاعی و امدادی خود را به نمایش می‌گذارند و مسئولان و مردم از نزدیک در جریان این آمادگی قرار خواهند گرفت.

آزادی ابراز داشت: بسیجیان در این رزمایش، صلابت، استواری و آمادگی همه‌جانبه خود را به دشمنان این انقلاب و نظام نشان خواهند داد.

وی در پایان سخنانش گفت: این رزمایش نشان می‌دهد که جوانان این مرزوبوم به مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آمادگی دفاع از تمامیت ارضی و حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای نظام را دارند.

انتهای پیام/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول