اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی سمنان خبر داد

اختصاص اعتبار بلاعوض برای اجرای طرح‏های آبیاری نوین

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از اختصاص اعتبار بلاعوض برای اجرای طرح‏های آبیاری نوین در این استان خبر داد.

اختصاص اعتبار بلاعوض برای اجرای طرح‏های آبیاری نوین

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ظهر امروز از سوی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شاهرود و کارشناسان مدیریت ترویج این شهرستان، از باغ انگور طرح «زکات مستحبی شجره طیبه» در روستای رویان شهرستان شاهرود بازدید شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان و همراهانش در این بازدید، از نزدیک با مسائل و مشکلات باغداران منطقه خصوصاً باغ‏های انگور آشنا شدند.

سیدمجید موسوی بر حمایت‏ از بخش کشاورزی برای توسعه باغ‏ها از جمله تهیه و توزیع نهال استاندارد، تخصیص یارانه برای نهال، اختصاص تسهیلات ارزان قیمت، تامین اعتبار لازم برای اجرای آبیاری نوین برای هر هکتار تا حدود 40 میلیون ریال بلاعوض و.... تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر جدی گرفتن موضوع طرح زکات، محصولات کشاورزی و نقش آن در کمک به عمران و آبادی روستا و شهر محل سکونت، کمک به نیازمندان و همچنین افزون شدن محصولات با عنایت خداوندی، خواستار ترویج این عمل خداپسندانه بین کشاورزان شد.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول