اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان:

مدل‏های زندگی بر اساس آموزه‏های دینی چیده شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: در برهه کنونی بسیار لازم است که مدل‏های زندگی بر اساس آموزه‏های دینی چیده شود.

مدل‏های زندگی بر اساس آموزه‏های دینی چیده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر ظهر امروز در همایش هم‏اندیشی «نقش رسانه در ارائه سبک زندگی مبتنی بر آموزه‏های دینی» با تاکید بر مدل‏های زندگی بر اساس آموزه‏های دینی اظهار داشت: تکیه بر الگوهای دینی و مذهبی و آموزه‏های دینی می‏تواند انسان را به فطرت الهی نزدیک‏تر کرده و با آن آرامش بیشتری بگیرد.

وی افزود: در جامعه اسلامی تلاش کنیم که زنان ما مانند حضرت فاطمه زهرا(س)، فاطمی و مردان مانند حضرت علی(ع)، علوی زندگی کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان بیان داشت: اقامه نماز جماعت اول وقت و وقت‏شناسی در امور زندگی با توجه به آموزه‏های دینی تاثیر بسیاری در الگوگیری و سبک زندگی دینی دارد.

کارشناس برنامه‏های خانواده صدا و سیما نیز در این نشست رسانه را از مؤثرترین ابزارها در ارائه شیوه زندگی و نحوه آن دانست و گفت: رسانه ملی می‏تواند در تمام ابعاد زندگی تأثیرگزار باشد.

عبدالرضا کردی افزود: رسانه می‏تواند نگاه‏ها را به طور غیرمحسوس و نامشخص تغییر دهد و به راه مورد نظر هدایت کند.

وی بیان داشت: باید در انتخاب عوامل رسانه‏ای دقت نظر داشت تا فرد یا کارشناس مورد نظر از دانش و آموزه‏های دینی برخوردار باشد؛ چراکه آنان می‏توانند با استدلال‏های دینی خود نقش بسزایی در امور خانه و خانواده ایفا کنند.

کارشناس برنامه‏های خانواده صدا و سیما در این هم‏اندیشی گفت: کار برای زندگی و دنیا برای آخرت بوده و رسانه مسئول پالایش، توسعه و تعامل مردم است.

وی تصریح کرد: رسانه باید مردم را حس کند و آنها را بفهمد و به‏کارگیری تمثیل‏های قرآنی در رسانه و شأن بخشیدن بیشتر به مردان و زنان در رسانه ضروری است.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول