اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیداری تدارکاتی

تیم هندبال کرمانشاه هیئت هندبال ایوان‌غرب را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال کرمانشاه در آستانه لیگ دسته اول کشور در دیداری تدارکاتی توانست تیم هیئت هندبال ایوان‌غرب را شکست دهد.

تیم هندبال کرمانشاه هیئت هندبال ایوان‌غرب را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با توجه به تاخیر در زمان آغاز مسابقات لیگ هندبال دسته اول کشور که قرار بود از 20 مهر ماه آغاز شود، تیم‌های شرکت‌کننده در این فصل از مسابقات از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با برگزاری بازی‌های تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر تلاش می‌کنند.

تیم هیئت هندبال استان کرمانشاه نیز که در سال گذشته توانست با قهرمانی در لیگ دسته 2 کشور به لیگ دسته اول راه یابد، در یک دیدار تدارکاتی با تیم هیئت هندبال ایوان‌غرب که در گروه دیگر لیگ دسته اول هندبال کشور حضور دارد، توانست این تیم را شکست دهد.

در این بازی که به میزبانی کرمانشاه و در سالن اختصاصی هیئت هندبال استان کرمانشاه برگزار شد، تیم کرمانشاه در یک بازی خوب و حساب شده توانست با نتیجه 37 به 31 تیم هیئت هندبال ایوان‌غرب را شکست دهد.

تیم هیئت هندبال کرمانشاه با توجه به استعدادها و پتانسیل بازیکن و مربیانی که دارد، می‌تواند به‌عنوان یکی از مدعیان در این رقابت‌ها شرکت کند، اما مسئولان هیئت هندبال کرمانشاه اظهار کرده‌اند که با توجه به نبود حامی مالی برای این تیم، شرکت در مسابقات لیگ به‌سختی ممکن خواهد بود.

با توجه به مذاکرات انجام شده و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور در هفته‌هایی که کرمانشاه میزبان خواهد بود، ورزشگاه 5 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه برای این مسابقات آماده شده است.

مسابقات لیگ دسته اول هندبال کشور در 2 گروه پیگیری خواهد شد که تیم کرمانشاه با تیم‌های تفت یزد، فولاد نوین، آمل، مهتاب قم و اردبیل هم‌گروه است.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول