اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل تاکید کرد

ضرورت آشنایی مدیران با دستاوردهای آموزشی پدافند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر آشنا کردن مدیران با تازه‌ترین دستاوردهای آموزشی پدافند غیر عامل کشور تاکید کرد.

ضرورت آشنایی مدیران با دستاوردهای آموزشی پدافند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، اکبر نیکزاد در جلسه شورای پدافند غیر عامل اردبیل اظهار داشت: نقش کارگروه‌های پدافند غیرعامل در آغاز پروژه‌ها نمود می‌یابد.

وی با تاکید بر لزوم تخصصی کردن کلاس‌های آموزشی، برگزاری مانور و عملیاتی کردن طرح‌های بررسی شده بیان داشت: هدف از برگزاری این شورا بررسی پروژه‌های آماده برای اجرا است.

این مسئول ادامه داد: بررسی زیرساخت‌های موجود در پروژه‌‌ها با توجه به امکانات موجود استانی در پدافند غیر عامل اولویت اول را شامل می‌شود و در صورت عدم تامین اعتبار به مرکز معرفی خواهند شد.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس‌های آموزشی برای تمام سطوح مدیریتی در استان اردبیل خاطرنشان کرد: آشنا کردن مدیران با تازه‌ترین دستاوردهای علمی و آموزشی در راستای پدافند غیر عامل کشور با کمترین هزینه خروجی‌های پر باری را برای استان به همراه خواهد داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این جلسه عنوان کرد: این شورا از فعال‌ترین شورا‌های پدافند غیرعامل در بین سایر استان‌های کشور است.

عباس دستباز متذکر شد: در هفته پدافند غیرعامل برنامه‌های مختلفی در استان اجرا می شود که تست کردن برق اضطراری دستگاه‌های اجرایی از جمله آنهاست.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در وزارت کشور به این مناسبت برنامه ویژه‌ای برگزار شده و در آن از برگزیدگان کشوری از جمله استان اردبیل تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول