اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

13 آبان تجلی رشادت‌ دانش‌آموزان شهید در تاریخ جهان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان تجلی رشادت‌های دانش‌آموزان شهید در تاریخ ایران است.

13 آبان تجلی رشادت‌ دانش‌آموزان شهید در تاریخ جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت بعد از ظهر امروز در ستاد برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در 13 آبان‌ ماه 57 حوادث بزرگ و سرنوشت‌ساز ملت در تاریخ جهان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: این روز تبلور رشادت و فداکاری‌های دانش‌آموزان شهیدی است که جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کردند.

وی 13 آبان را تجلی بصیرت و اراده مردم در مبارزه با استکبار جهانی خواند و از مردم قدرشناس و همیشه در صحنه خواست با حضور گسترده، پرشور و همراه با بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان یک‌بار دیگر روح استکبارستیزی خود را به رخ جهانیان بکشند.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین با اشاره به اینکه مراسم راهپیمایی در روز جمعه 12 آبان‌ماه پس از اقامه نماز جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان اسدآباد نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: ادارات و نهادهای دولتی باید با نصب بنرهای شکیل این روز را گرامی بدارند.

مصطفی آزادبخت بر حضور دانش‌آموزان سال‌ تحصیلی راهنمایی و متوسطه در این راهپیمایی تأکید کرد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با تأکید بر حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، اظهار داشت: حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی تأثیر دوچندانی در جامعه خواهد داشت چراکه دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود آنان را نشانه رفته و آنان باید با حضور پرشور خود نشان دهند که دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

بهروز نعمتی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد 70 دانش‌آموز شهید را تقدیم انقلاب کرده است از بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواست عکس‌های شهدای دانش‌آموز را به صورت بنر در اختیار دانش‌آموزان قرار دهند که در روز راهپیمایی در دست بگیرند و یاد و خاطره شهدا را گرامی‌ بدارند.

لازم به ذکر است، راهپیمایی 13 آبان در روز جمعه 12 آبان ماه همزمان با سراسر کشور از مقابل حسینیه آیت‌الله خامنه‌ای آغاز و مسیرهای راهپیمایی خیابان امام، خیابان فرهنگ و به نماز جمعه ختم می‌شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول