اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم:

مداحان با خرافات و بدعت‌ها مقابله کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: مداحان با تقویت ارزش‌های دینی در اشعار حماسی با خرافات و بدعت‌ها مقابله کنند.

مداحان با خرافات و بدعت‌ها مقابله کنند

حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: مداحان باید با بصیرت و روشن‌بینی به تبلیغ مسائل دینی بپردازند.

وی افزود: کانون مداحان تشکلی دینی بوده که با هدف ترویج مفاهیم مذهبی و تبیین زندگانی اهل بیت (ع) در قالب اشعار و مرثیه به آگاه‌سازی مردم در زمینه مسائل دینی می‌پردازد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم با بیان اینکه مداحان باید با مظاهر خرافات و نوظهور برخورد قاطع کرده و در مقابله با ترویج انحرافات قدم‌های موثر و شایسته‌ای بردارند، ابراز داشت: کانون مداحان به عنوان مرکز نظارت و هدایت مداحان و فعالیت‌های دینی و مذهبی، باید با خرافات و بدعت‌ها مقابله کند.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیکی ماه محرم و صفر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، کانون مداحان باید با تقویت ارزش‌های دینی در اشعار حماسی حسینی، در ارتقای سطح آگاهی مردم به ویژه جوانان تلاش کند.

حسینی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی برای مداحان و شاعران آیینی خاطرنشان کرد: کارگاه توجیهی آموزش مداحی، از فرصت‌های مغتنمی است تا مداحان اهل بیت بتوانند سطح علمی خود را در زمینه احکام، عقاید، تاریخ صدر اسلام، مقاتل و ادبیات آئینی ارتقاء دهند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول