اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق هیئت هاکی استان زنجان:

ورزش هاکی در زنجان ظرفیت بالایی دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست سابق هیئت هاکی استان زنجان به ریشه‌ای بودن و ظرفیت بالای ورزش هاکی در زنجان اشاره کرد و گفت: ارتقای این ورزش در زنجان نیازمند همدلی فعالان این ورزش است.

ورزش هاکی در زنجان ظرفیت بالایی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد فتحی بعد از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت هاکی استان زنجان با اشاره به اینکه فعالیت در راستای نشاط جامعه از ضروریات محسوب می‌شود، اظهار داشت: جامعه با نشاط از اعتماد به نفس بالایی برای انجام کارها برخوردار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از مسئولان ورزش استان زنجان افزود: با وجود همه علاقه‌ای که برای همکاری در ورزش هاکی داشتم به دلیل تراکم کاری چنین امکانی برایم فراهم نشد.

سرپرست سابق هیئت هاکی استان زنجان به ظرفیت بالای استان زنجان در ورزش هاکی اشاره کرد و گفت: این ورزش به مسئولان همدل و جدی نیاز دارد.

شایان ذکر است محمد فتحی از سال گذشته به عنوان سرپرست در هیئت هاکی استان زنجان فعالیت می‌کرد و در انتخابات برگزار شده امروز از همان اول به عنوان یک کاندیدایی که مشغله کاری زیادی دارد و مایل به ادامه کار در این سمت نیست، مطرح شد و در نتیجه هیچ رأیی هم نیاورد.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول