اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی:

پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بزرگترین پالایشگاه گاز ترش جهان است

خبرگزاری فارس: مدیر پالایشگاه چهارم پارس جنوبی گفت: پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بزرگترین پالایشگاه منطقه و بزرگترین پالایشگاه گاز ترش جهان است.

پالایشگاه چهارم پارس جنوبی بزرگترین پالایشگاه گاز ترش جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه غلامرضا بهمن‌نیا شامگاه شنبه در بازدید مسئولان از پالایشگاه چهارم پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گازی پارس جنوبی بیش از 44 درصد گاز کشور را تامین می‌کند.

وی افزود: فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی اهمیت و جایگاه زیادی دارند و پالایشگاه چهارم بزرگترین پالایشگاه منطقه و بزرگترین پالایشگاه گاز ترش جهان است.

بهمن‌نیا به تولیدات این پالایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: روزانه در این پالایشگاه میعانات گازی، گاز ترش، پروپان و بوتان تولید می‌شود.

مدیر پالایشگاه چهارم در ادامه با بیان اینکه پالایشگاه فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی پالایشگاه مادر، حساس و ویژه است، اظهار داشت: این پالایشگاه در حال حاضر بخشی از نیازهای پالایشگاه فجر جم، بیدبلند 2 و خط پنجم سراسری را تامین می‌کند.

وی در ادامه به کاهش فلرینگ در این پالایشگاه اشاره کرد و گفت: با تعریف 3 پروژه اصلاحی خوب میزان فلرینگ را تا حد زیادی کاهش دادیم.

بهمن‌نیا با اشاره به کسب مقام برتر این پالایشگاه از منظر HSE اذعان داشت: این مسئله نشان‌دهنده این است که بحث HSE به صورت ویژه پیگیری می‌شود.

مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: این پالایشگاه به دلیل وجود گاز ترش پیچیده‌ترین طراحی را از نظر ایمنی دارد.

وی خاطر نشان کرد: پالایشگاه، پرسنل و تجهیزات باید مطمئن باشند، کارکنان پالایشگاه 7،6 و 8 باید خیلی مراقب باشند چون این پالایشگاه شرایط ویژه‌ای دارد.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه چهارم نیز در ادامه توضیحاتی در ارتباط با فرآیند تصفیه گاز در این پالایشگاه ارائه کرد.

محمد سالاری گفت: باید از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و پیشرفت پارس جنوبی بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول