اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: یوم‌الله 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

13 آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی 13 آبان که در محل فرمانداری شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که در این روز نماد استکبار به وسیله آزادگان جوان و با انگیزه، به بند کشیده شد و پاسداشت این روز بزرگ نشان از باور ملت استوار ایران در مبارزه با زورگویان است.

وی با اشاره به تحولات جهانی افزود: امروز جهان در حال مبارزه با استکبار است و این تنها منحصر به کشورهای اسلامی نیست بلکه مردم اروپا و آمریکا نیز در مقابل زورگویان به پا خاسته‌اند.

فرماندار بهار تصریح کرد: در طول تاریخ، استکبار به وسیله سردمداران سر سپرده و خود فروخته در صدد تحمیل خواسته‌های خود به مردم کشورها بوده و ایران اسلامی هم جزو این کشورها است.

وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی اوج آهنگ بیداری و آزادیخواهی ملت ایران بوده که با شعور مردم این نهضت همچنان پا برجاست، یادآور شد: در این مسیر زورگویی و زیاده‌خواهی استعمارگران همچنان ادامه دارد چرا که حیات آنان از همین مسیر تأمین می‌شود.

گلکارزاده در ادامه با تأکید بر از خود گذشتگی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی خاطرنشان کرد: انسجام و وحدت کشور را در مقابل گزند و هجمه‌های دشمنان بیمه می‏کند.

در پایان مقرر شد همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) آغاز و تا چهار راه شهید سلیمانی ادامه داشته باشد و تمام دستگاه‌ها همکاری و تعامل لازم را در این خصوص داشته باشند تا این مراسم با حضور پرشور و حداکثری برگزار شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول