اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر اجرای طرح‌های تصفیه فاضلاب آبفای کرمانشاه:

بهره‌برداری از پروژه فاضلاب مسکن مهر قرق و وحیدیه تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیر دفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب آبفای استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال مالی امسال پروژه فاضلاب مسکن مهر «قرق» کنگاور و «وحیدیه» صحنه به پایان می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه فاضلاب مسکن مهر قرق و وحیدیه تا پایان امسال

فرزاد فرزاد‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به پروژه فاضلاب مسکن مهر «قرق» کنگاور و «وحیدیه» صحنه اظهار کرد: تا پایان سال مالی امسال پروژه فاضلاب مسکن مهر «قرق» کنگاور و «وحیدیه» صحنه به پایان می‌رسد.

فرزاد‌فر اعتبار مورد نیاز پروژه مسکن مهر قرق کنگاور را چهار هزار میلیون ریال عنوان کرد و گفت: کار احداث پروژه فاضلاب مسکن مهر «قرق» کنگاور که از شهریور ماه امسال آغاز شده، به پیشرفت 60 درصدی رسیده است و پیش‌بینی می‌شود با تخصیص اعتبار به موقع تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: مسکن مهر قرق کنگاور با 504 واحد در سطح 15 هکتار احداث می‌شود که طول شبکه فاضلاب آن سه هزار متر است و با اتمام این پروژه، حدود دو هزار نفر از خدمات این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

مدیر دفتر اجرای طرح‌های جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب آبفای استان کرمانشاه ادامه داد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی و همکاری دیگر سازمان‌های مربوطه این پروژه قبل از سال91 به پایان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: طول شبکه فاضلاب پروژه مسکن مهر «وحیدیه» شهر صحنه هزار و 550 متر است که با پیشرفت پیش از 75 درصد تا پایان سال‌جاری براساس برنامه زمان‌بندی شده به اتمام خواهد رسید.

فرزادفر با بیان اینکه اعتبار پروژه مسکن مهر وحیدیه شهرستان صحنه هزار و 100 میلیون ریال است گفت: مسکن مهر«وحیدیه» صحنه 60 واحد دارد که با اتمام این پروژه حدود 240 نفر از این خدمات بهره‌مند خواهند شد. 

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول