اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور

تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد تیم هپکو اراک را شکست داد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد در هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور تیم هپکو اراک را شکست داد.

تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد تیم هپکو اراک را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، علیرضا حبیبی پس از دیدار تیمش از هفته چهارم لیگ برتر هندبال کشور مقابل تیم هپکو اراک که دیروز 6 آبان ماه در اراک برگزار شد، اظهار کرد: در یک بازی سخت با نتیجه 26 بر 22 پیروز میدان شدیم.

وی افزود: نیمه اول این بازی در شرایط مساوی با نتیجه 14 بر 13 به سود ما به پایان رسید و در نیمه دوم در لحظاتی از بازی با اخراج دو بازیکن، تیم در فشار قرار گرفت اما در نهایت با هوشیاری بازیکنان توانستیم با اختلاف 4 گل تیم هپکو اراک را شکست دهیم. 

حبیبی در مورد حضور در بازی‌های هندبال 5 جانبه قطر اظهار داشت: این مسابقات برای تیم مثمرثمر بود و توانستیم از 11 بازیکن و 3 دروازه‌بان که به این مسابقات برده بودیم به‌ خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن‌الحجج(ع) مشهد افزود: در این رقابت‌ها، جواد خرمی‌پور، سعید پورقاسمی، مهرداد صمصامی، امین کاظمی و آلن کلونویچ مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفتند.

حبیبی درباره بازی بعدی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر هندبال کشور عنوان کرد: روز شنبه 13 آبان ماه از ساعت 17 در سالن مخابرات مشهد میزان صنعت مس کرمان خواهیم بود.

وی یادآور شد: بازی هفته سوم تیم ثامن‌الحجج(ع) مشهد در لیگ برتر هندبال کشور مقابل شهرداری ارومیه که به دلیل حضور تیم ما در مسابقات قطر انجام نشد، با اعلام فدراسیون به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول