اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

آماده همکاری همه جانبه با کمیته امداد هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار قم گفت: استان قم آماده است با مسئولان کمیته امداد در سطح ملی و استانی در امر خدمت رسانی به محرومان همکاری‌های لازم را داشته باشد.

آماده همکاری همه جانبه با کمیته امداد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم کرم‌رضا پیریایی ظهر امروز در مراسم افتتاح دو پروژه کمیته امداد امام خمینی استان قم که با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی برگزار شد با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به محرومان جامعه تصریح کرد: کمیته امداد تلاش‌های ارزنده‌ای در راستای حمایت مادی و معنوی از محرومان داشته است.

وی با اشاره به اینکه در کل کشور نیز خدمات قابل توجهی از سوی کمیته امداد برای خدمت‌رسانی به جامعه هدف انجام شده است، خاطر نشان کرد: امروز هم در استان قم گوشه‌ای از این تلاش‌های گسترده به ثمر نشسته و شاهد به بهره‌برداری رسیدن آن هستیم.

استاندار قم با تاکید بر اینکه کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن محرومان توانسته است به موفقیت‌های ارزنده‌ای دست یابد گفت: کمیته امداد در توانمندسازی و اشتغال مددجویان زیر پوشش خود نیز موفق بوده و چه در سطح ملی و چه در استان قم شاهد این موفقیت‌های ارزشمند هستیم.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد با فرمان با برکت امام راحل تاسیس شد تصریح کرد: نیت خیر امام راحل در تاسیس این نهاد ارزشمند امروز موجب شده است شاهد این همه باقیات و صالحات باشیم.

پیریایی با تاکید بر اینکه فعالیت در کمیته امداد اقدامی جهادی است و با هدف جلب رضایت خداوند متعال دنبال می‌شود گفت: استان قم آماده است با مسئولان کمیته امداد در سطح ملی و استانی در امر خدمت‌رسانی به محرومان همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به افتتاح دو پروژه کمیته امداد در استان قم متذکر شد: پروژه مسکن محرومان و مجتمع فرهنگی ولایت از ثمرات و برکات سفر مقام معظم رهبری و همچنین سفر هیئت دولت به استان قم است که امروز شاهد به بهره‌برداری رسیدن آنها هستیم.

شایان ذکر است در این مراسم پروژه 93 واحدی مسکن محرومان با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت با اعتبار 2 میلیارد و 350 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول