اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

لازمه حفظ استقلال کشور رسیدن به خودکفایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه حفظ استقلال ایران اسلامی رسیدن به خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها است.

لازمه حفظ استقلال کشور رسیدن به خودکفایی است

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: نیروهای ولایت‌مدار نظام جمهوری اسلامی ایران همواره تابع ولایت‌فقیه بوده‌اند و خواهند بود.

وی با تاکید بر انسجام و وحدت بین مسئولان، تصریح کرد: همه ما سربازان جان بر کف رهبر هستیم و همیشه مطیع ایشان بوده و مطیع نیز می‌مانیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با یک اشاره مقام معظم رهبری حاضریم جان خود را فدا کنیم، افزود: برای اجرای اقتصاد مقاومتی آماده هستیم.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در کشور، خاطرنشان کرد: تحریم‌ها علیه ایران نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت چرا که مردمی آگاه و متدین داریم.

قاضی‌پور با بیان اینکه در این زمینه باید به خداوند توکل کرده و ولایت‌مداری خود را حفظ کنیم، گفت: تا زمانی که تمام مردم ایران اسلامی راهی را که ولی امر مسلمین به آن تاکید دارند را طی کنند، آسیبی به کشور نمی‌رسد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود اینکه تمام کشورهای اروپایی در تلاش برای اعمال فشار‌های اقتصادی علیه ایران هستند ایران روز به روز پیشرفت کرده به شکوفایی اقتصادی می‌رسد.

قاضی‌پور اعلام کرد: این تحریم‌ها نه تنها ما را از پای در نمی‌آورد بلکه سبب می‌شود تا استقلال خود را بیشتر از گذشته حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه لازمه حفظ استقلال ایران اسلامی رسیدن به خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها است، تصریح کرد: برای این منظور باید از بخش تولیدی کشور حمایت شود.

قاضی‌پور افزود: برای این منظور باید با تبعیت از ولایت‌فقیه وحدت بین مردم و مسئولان را تقویت کرده و نگذاریم دست دشمنان گزندی به ایران اسلامی وارد کند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول