اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود اعلام فدراسیون فوتبال

تیم فوتسال بانوان ماهان منحل شده است

خبرگزاری فارس: با وجود اعلام فدراسیون فوتبال، تیم فوتسال بانوان ماهان مدت‌ها است منحل شده و در فصل جاری لیگ برتر این رشته حضور پیدا نمی‌کند.

تیم فوتسال بانوان ماهان منحل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال قرعه‌کشی مسابقات فوتسال لیگ برتر بانوان 30 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود و در بین تیم‌های حاضر در لیگ نام تیم فولاد ماهان سپاهان نیز دیده می‌شود.

با این حال باشگاه فولاد ماهان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را در تیم فوتسال بانوان فولاد ماهان متوقف کرده و تیمی ندارد که در مسابقات لیگ حضور پیدا نکند.

مسئول ورزش بانوان باشگاه ماهان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: قرار دادن نام تیم ماهان در بین تیم‌های شرکت کننده در لیگ فوتسال بانوان برای خود ما هم عجیب بود.

مهری پیرجمال افزود: از ابتدای سال جاری و در راستای سیاست‌گذاری باشگاه و پیرو انحلال تیم‌های فوتسال آقایان فعالیت تیم فوتسال بانوان متوقف شده و فعالیتی در رشته فوتسال نداریم.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان مسئولان سازمان لیگ فوتسال بر مبنای تیم‌های شرکت کننده در سال گذشته اسامی تیم‌های امسال را اعلام و برخی رسانه‌ها نیز به اشتباه این خبر را منعکس کرده‌اند.

به گزارش فارس، با انصراف تیم فولاد ماهان، تیم‌های ملی حفاری اهواز، صنعت نفت نوین آبادان، تربیت بدنی فسا، موسسه اعتباری مالی فردوسی مشهد، وحدت ساری، حجاب قزوین، نیوساد گیلان، شاهین بندرعباس، فرهنگ ایثار پرسپولیس، هیرسا ورزش و شورای شهر شهریار در یک گروه به صورت رفت و برگشت از 23 آذر به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول