اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال دانشجویی گیلان:

شهید فهمیده طلایه‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است

خبرگزاری فارس: یک فعال دانشجویی گیلان شناخت مسیر و آرمان‌های شهدا را مورد تاکید دانش‌آموزان و دانشجویان قرار داد و گفت: شهید فهمیده طلایه‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است.

شهید فهمیده طلایه‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است

محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت به مناسبت هشتم آبان سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار کرد: شهید ‌فهمیده یکی از بزرگ‌ترین اسطوره‌های تاریخ شهادت در ایران بوده و طلایه‌دار فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: دانش‌آموزان باید با شناخت شهید‌ فهمیده در مسیر آرمان‌های شهدا و حفظ ارزش‌های آنها حرکت کنند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

این فعال دانشجویی با اشاره به تشکل بسیج دانش‌آموزی و تاثیر آن در اجتماع، یادآور شد: بسیج دانش‌آموزی به منظور تحقق رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: بسیج دانش‌آموزی برای زنده نگه‌داشتن اندیشه و تفکر بسیجی، ترویج روح ایثارگری، توسعه علم و فناوری و فعالیت‌های گروهی دانش‌آموزان تلاش می‌کند.

صالحی با بیان اینکه شهید فهمیده، نوجوانی خوش برخورد، شجاع، فعال و کوشا بود، تصریح کرد: شهید فهمیده را می‌توان الگوی بارز یک بسیجی واقعی معرفی کرد که با سن کم خود یادآور شهدای حادثه روز عاشورا بود.

وی دانش‌آموز بسیجی پیرو شهید فهمیده را سبب افتخار ملت و کشور دانست و ابراز کرد: دانش‌آموزان بسیجی با همدلی و مودت می‌توانند گام‌های موثری در توسعه کشور بردارند.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه روز شهادت شهید محمدحسین فهمیده روز نوجوان نامگذاری شده است، یادآور شد: نوجوانان و جوانان با تحصیل خود می‌توانند منشأ تحولات و پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف کشور باشند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول