اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

تحریم‌های جدید به خودکفایی کشور سرعت می‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید به تولیدات داخلی توجه بیشتری شود، گفت: تحریم‌های جدید به خودکفایی کشور سرعت می‌دهد.

تحریم‌های جدید به خودکفایی کشور سرعت می‌دهد

حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری در حاشیه اختتامیه نمایشگاه فرهنگی، قرآنی صحیفه سبز در مصلی بابل در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در بابل اظهار داشت: امروزه غرب با وجود دارا بودن اقتصاد عالی و رفاه کامل زندگی، بیشترین آمار خودکشی را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بی دینی و سکولاریزم، جدایی دین از زندگی، مادی‌گرایی و افسردگی عامل اصلی بن بست غرب است.

ناصری بیان داشت: جوانان مد ماهواره‌ای باید بدانند که مسیر غرب، مسیر فروپاشی خانواده و انقراض نسل است و کلاس و ارزشی برای بشریت به ارمغان ندارد.

وی تصریح کرد: قرآن اساسنامه الهی بوده و باید همچون بخش‌نامه قانونی به آن توجه شود، نه به عنوان کتابی که باید آن را بوسید و کنار گذاشت.

نماینده مردم بابل در مجلس با اشاره به اهمیت غدیر خم گفت: مهم‌ترین پیام غدیر این است که در بطن هر ولایتی باید تولی و ولایت پذیری باشد، شیعیان در این زمینه قصور دارند در حالی باید فرهنگ، فکر، جهان بینی و نگرش ما قرآنی باشد.

وی اظهار داشت: امام علی (ع) به عنوان الگوی موفق و ماندگار تاریخ بشری، الگوی مناسب در تولید بیشتر و مصرف کم‌تر بود.

ناصری اذعان داشت: امروز ما در جنگ شدید فرهنگی و اقتصادی قرار داریم، عده‌ای ناآگاهانه می‌گویند داشتن انرژی هسته‌ای، هستی ما را به باد داده در حالی که باید بدانند که در قرآن تاکید شده در سخت‌ترین شرایط از دین خود حفاظت کنید.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم بهترین فرصت برای کشور است تا از وابستگی درآمدهای نفتی دور شده و به تولیدات داخلی توجه بیشتری شود، باید این تحریم به خودکفایی کشور منجر شود.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول