اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون انتظامی استان اصفهان:

خبرگزاری فارس در انتقال اخبار همسو با اهداف ناجا بوده است

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در ارزیابی‌های رسانه‌ای دو ساله نیروی انتظامی با خبرگزاری فارس می‌توان گفت که این خبرگزاری در انتقال و درج اخبار حوزه ناجا همسو با اهداف مورد نظر ناجا بوده است.

خبرگزاری فارس در انتقال اخبار همسو با اهداف ناجا بوده است

جهانگیر کریمی در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری فارس اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تعاملات دستگاه نیروی انتظامی اصفهان با رسانه‌ها اظهار کرد: در طی دو سال گذشته رویکرد نیروی انتظامی نسبت به مباحث آموزشی تغییر کرده، چنان که برای مخاطبان عام مردم فعالیت‌های انتظامی به رویکرد جدید و ابزار جدید نیاز دارد.

وی با بیان اینکه اخبار رسانه‌های اصفهان مورد ارزیابی و دو بولتن تحلیل رسانه‌ای در این مورد تهیه شده است، افزود: اتفاق خوبی درباره همکاری با رسانه‌ها رخ داده است، چنان‌که نیروی انتظامی با کم‌ترین دخالت در درج خبری خبرنگاران و البته به صورت شفاف اخبار خود را انعکاس می‌دهد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: رسانه فارس در طی رصد اخبار دو ساله همسو با اهداف ناجا و تاکنون در مورد درج اخبار حوزه انتظامی با مشکلی مواجه نشده است.

وی اضافه کرد: ما درصدد هستیم که به واقع از توان رسانه‌ها کمک بگیریم و برای مردم اطلاع‌رسانی صحیح انجام دهیم.

کریمی همچنین آموزش همگانی را به عنوان دغدغه نیروی انتظامی دانست و افزود: در راستای شعار سال گذشته سهم من از امنیت و آرامش و شعار امسال مبنی بر سرمایه انسانی اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی بدون مشارکت مردم نمی‌تواند به نتیجه بهینه برسد، البته شاید نتیجه داشته باشد، اما بهینه نیست.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: می‌خواهیم در حد امکان امنیت جامعه را با هزینه کمتر و بهینه بیشتر بالا ببریم، اما این قضیه مستلزم  مشارکت مردم است.

وی اضافه کرد: هر چند این ابزار و نگاه به جامعه در تولید امنیت اهمیت فراوانی دارد، اما حفظ و نگهداشت امنیت نیز مهم است.

کریمی تصریح کرد: 99 درصد از مخاطبان ما مردم هستند و ما به عنوان سرمایه‌گذاران امنیت به ضرورت اطلاع‌رسانی اهمیت می‌دهیم.

وی افزود: پلیس باید برای دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مردم به عنوان مشاور عمل کند و به عنوان مثال برای برخی نقاط شهری که ساختار آن جرم‌خیز است با نظر مشورتی شهرداری برنامه‌ریزی می‌کند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان اصفهان به آموزش همگانی و جلب مشارکت عمومی و مجموعه‌ای اشاره کرد و گفت: پاک‌سازی با عملیات طرح محله‌محور انجام می‌شود.

وی افزود: در حوزه مشارکت، مشاوره و مددکاری با مشارکت سازمان بهزیستی و آموزش و پرورش تکلیف شده است که در همه بخش‌ها پیشگیری انتظامی و  اطلاعاتی انجام شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول