اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

ساماندهی 200 مبلغ در دهه ولایت / بازسازی واقعه غدیر در بیرجند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از ساماندهی 200 نفر مبلغ در ایام دهه ولایت در خراسان جنوبی خبر داد.

ساماندهی 200 مبلغ در دهه ولایت / بازسازی واقعه غدیر در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام  کاظم لطفیان پیش از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت تشریح برنامه‌های عید سعید غدیر خم برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهمی که در روز عید غدیر در استان رخ می‌دهد بازسازی واقعه غدیر است.

وی با بیان اینکه این واقعه در روز عید غدیر خم ساعت 9 صبح در بلوار شهید ناصری برگزار می‌‌شود، افزود: عید غدیر خم امسال در خراسان جنوبی رنگ و بوی دیگری دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تشکیل ستادهای مردمی غدیر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: امسال نقش مردم در احیای غدیر نقشی مثال‌زدنی و بی‌نظیر است.

* توزیع 5 هزار جلد کتاب با موضوع غدیر در استان

لطفیان از توزیع 5 هزار جلد کتاب با عنوان "تجلی اهداف غدیر در عصر ظهور" در سطح استان خبر داد و گفت: تعدادی برچسب نیز برای شیشه اتومبیل‌ها آماده و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: بیش از 30 هزار پوستر نیز به کمک ستاد مردمی آماده و در سطح استان برای نصب توزیع می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از قرائت زیارت جامعه کبیره در استان خبر داد و تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیز از دیگر برنامه‌های عید غدیر خم است.

لطفیان به اعزام مبلغان اشاره کرد و بیان داشت: بخش اصلی کار مبلغان در طول روز سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها و در شب سخنرانی در مساجد است.

وی از اعزام مبلغ به روستاهای استان نیز خبر داد و اضافه کرد: در روستاهایی که روحانی مستقر دارند مراسم محوری غدیر در آن روستا برگزار می‌شود.

* برگزاری 70 گفتمان دینی در مدارس استان

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به برگزاری 70 گفتمانی دینی در مدارس استان اشاره کرد و افزود: امید است امسال برنامه‌های غدیر با کیفیت بهتری برگزار شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول