اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر مطرح کرد

قول رویانیان و استاندار بوشهر برای حمایت از شاهین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر با اشاره به قول استاندار بوشهر و مدیر عامل پرسپولیس برای حمایت از شاهین گفت: برای موفقیت شاهین به حمایت و تعامل هواداران نیاز داریم و آنان باید صبور باشند.

قول رویانیان و استاندار بوشهر برای حمایت از شاهین

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر داریوش دلفانی پیش از ظهر امروز در جمع هواداران و مسئولان شاهین بوشهر با بیان اینکه اولویت مهم برای ما صعود به لیگ برتر است اظهار داشت: توجه به تیم‌های پایه هم از برنامه‌های مهم ماست که امیدواریم با حمایت هواداران و مسئولان دلسوز به این مهم برسیم.

وی افزود: از اینکه به عنوان مدیرعامل شاهین بوشهر افتخار حضور در بین شما را داریم خوشحالم و باید با همدلی و اتحاد شاهین را در رسیدن به اهدف خود نزدیک کنیم.

مدیرعامل جدید شاهین بوشهر تصریح کرد: عدم هماهنگی و تعامل و اتحاد موجب شکست برای ما خواهد بود بنابراین باید مشکلات و کدورت‌ها را کنار بگذاریم و با همدلی برای پیشرفت شاهین گام برداریم.

دلفانی تصریح کرد: در بازی مقابل ابومسلم شاهد تشویق پرشور هواداران بودم که با وجود گرمی هوا، اما تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند و همین امر موجب ایجاد انگیزه بین بازیکنان شد و شاهین به برتری رسید.

مدیرعامل شاهین بوشهر گفت: تشویق پیروانی سرمربی حریف از اقدامات خوب دیگری بود که هواداران شاهین انجام دادند و بنده از تمام آنان قدردانی می‌کنم که ارزش‌های والای خود را به نمایش گذاشتند.

دلفانی تاکید کرد: هواداران باید بیش از گذشته صبور باشند و همواره به تیم محبوب خود کمک کنند و تمام بازیکنان را حمایت و تشویق کنند.

وی تصریح کرد: توجه داشته باشید بازیکنان شاهین حدود پنج ماه است که بدون دریافت یک ریال مردانه بازی کرده‌اند و نتایج خوبی هم کسب کرده‌اند و این نشان می‌دهد شاهین ظرفیت‌های زیادی برای موفقیت‌های بیشتر دارد.

مدیرعامل شاهین بوشهر با اشاره به قول استاندار بوشهر و رویانیان مدیرعامل پرسپولیس برای حمایت از شاهین گفت: برای رفع مسائل و مشکلات ملی باشگاه هم پیگیری‌هایی داشتیم تا این مشکل را برای همیشه حل کنیم.

دلفانی متذکر شد: توجه به تیم‌های پایه از موضوعات مهم و اولویت‌دار ماست و معتقدم بوشهر با وجود استعدادهای درخشان در رشته فوتبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و هواداران هم باید در این زمینه به ما کمک کنند.

داریوش دلفانی روز جمعه از سوی هیئت مدیره شاهین بوشهر به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول