اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس خبر داد

کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان فارس از انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 600 کیلوگرم مواد از قاچاقچیان در هفته گذشته در این استان خبر داد.

کشف 600 کیلوگرم مواد مخدر در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس، محمد اسماعیل مصری اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاقچیان عمده مواد مخدر و سوداگران مرگ و جلوگیری از ترانزیت و توزیع محموله‌های مواد مخدر، ماموران انتظامی فارس طی هفته گذشته موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی، سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم کنند.

وی اضافه کرد: با انهدام این سه باند 20 قاچاقچی و توزیع‌کننده حرفه‌ای دستگیر و از آنان 635 کیلو و 580 گرم مواد مخدر شامل 598 کیلو و 120 گرم تریاک و 37 کیلو و 460 گرم حشیش کشف و در این مورد هشت خودرو متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی فارس ادامه داد: با اجرای طرح‌های کنترل محورهای مواصلاتی این استان، انجام اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری تیم‌های عملیاتی ویژه در شهرستان شیراز، جهرم و فسا این مواد کشف شده است.

مصری در پایان به قاچاقچیان، حمل‌کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر هشدار داد که هر چه سریع‌تر دست از اعمال پلید خود برداشته و به آغوش جامعه بازگردند در غیر این صورت توسط پلیس دستگیر و به مقام قضایی معرفی می‌شوند تا به اشد مجازات محکوم شوند.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول