اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک کارگردان انیمیشن خبر داد

تولید انیمیشن «سایه مرگ» با موضوع مواد مخدر در اصفهان

خبرگزاری فارس: یک کارگردان انیمیشن گفت: گروه انیمیشنی «ماندگار» اصفهان اقدام به تولید انیمیشنی با عنوان «سایه مرگ» به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر کرده است.

تولید انیمیشن «سایه مرگ» با موضوع مواد مخدر در اصفهان

علی عزیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این انیمیشن چند دقیقه‌ای که با موضوع مواد مخدر تولید شده درباره عوارض مصرف کراک است.

وی افزود: داستان این انیمیشن درباره کاراکتری است که تمام بدن وی فرسوده شده است و به شکل اسکلت درآمده است که ما وی را در فضایی بیابانی مشاهده می‌کنیم.

نویسنده و  کارگردان انیمیشن «سایه مرگ» درباره ادامه داستان گفت: در یک دست این فرد تبری است که نمادی از اعتیاد محسوب می‌شود و دسته تبر به صورت سیگار و تیغه آن به شکل سرنگ است.

وی ادامه داد: این فرد به تنه درخت خشکیده‌ای ضربه می‌زند که پس از چند ضربه درخت فرو می‌ریزد که نمادی از فردی است که در واقع با موارد مخدر خودکشی کرده و از میان می‌رود.

عزیزی اظهار کرد: پس از این که درخت فرو می‌ریزد آدمک اسکلت‌نما زمین را برای کندن قبر حفر می‌کند که در نهایت با آخرین ضربه‌هایی که بر زمین می‌زند  قطره‌های خون به هوا می‌پاشد.

وی اضافه کرد: در نمایی بازتر این فرد را به شکل کرمی می‌بینیم که از کراک ایجاد شده و به جان خودش افتاده است و متن پایانی اثر نیز حکایت از اثرات مواد مخدر دارد.

این کارگردان تئاتر تاکید کرد: این پویانمایی با هدف آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه اعتیاد با نرم‌افزار تری دی مکس تولید شده و از نرم‌افزارهای جلوه‌ای ویژه نیز برای ساخت آن کمک گرفته‌ایم که در صورت صلاحدید ستاد مبارزه با موارد مخدر از تلویزیون نیز پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: در تعاملاتی با ستاد مبارزه با موارد مخدر این امکان وجود دارد که در آینده نزدیک سری انیمیشن‌هایی با موضوع موارد مخدر برای زندانیان درگیر اعتیاد، در راستای فرهنگ‌سازی درباره مضرات این مواد تهیه کنیم.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول