اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و کشوری

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی شد

خبرگزاری فارس: مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج عصر امروز با حضور رئیس منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی، نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی کثیری از مدیران و مسئولان استان در سنندج برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی محمدقربان کیانی رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج منصوب شد.

کیانی پیش از این معاون مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، هیئت موسس و رئیس دانشگاه آزاد مریوان، فرماندار مریوان و رئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد سنندج را در کارنامه کاری خود و در دوره‌های کاری مختلف بر عهده داشته است.

حکم انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد سنندج و نیز متن تودیع رئیس سابق این واحد دانشگاهی را دکتر بهمن یزدی‌صمدی رئیس منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی قرائت کرد.

شاهین فکور با سابقه 21 سال فعالیت در مجموعه دانشگاه آزاد از هشت سال پیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج بوده است.

رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج در سخنانی در این مراسم تلاش‌های چند ساله خود را فراتر از وظیفه خود ندانست و گفت: در طول این سال‌ها اگر  رشد، تعالی و توفیقی در دانشگاه وجود داشته بیانگر تلاش، کوشش و حضور صمیمی  مجموعه کارکنان دانشگاه و رعایت انضباط اداری بوده است.

فکور با ابراز رضایت و خوشحالی از وجود فضای تعامل و همدلی و مدیریت بومی دانشگاه، خواستار تدوم انسجام و وحدت مجموعه کارکنان و دانشگاهیان شد.

وی ارتقای واحد دانشگاهی سنندج به واحد جامع را از میان 400 واحد دانشگاهی آزاد در کشور موفقیت بزرگی عنوان کرد که نشان از فضای کاری مناسب در مجموعه دانشگاه بوده است.

امام جمعه شهرستان مریوان نیز در این مراسم در سخنانی از تلاش‌ها و موفقیت‌های رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی در مریوان تقدیر کرد و بر وحدت حوزه و دانشگاه نیز تاکید کرد.

ماموستا مصطفی شیرزادی به اهمیت علم و دانش از دیگاه قرآن پرداخت و جایگاه والای اندیشمندان و متفکران را نزد خداوند متعال یادآور شد.

ماموستا شیرزادی گفت: سرزمین ما طلایه‌دار علم، معرفت و دانش است و دانشگاه سرچشمه بینش و معرفت جامعه اسلامی ماست.

وی با بیان اینکه مجموعه دانشگاه و دانشگاهیان پیونددهنده زندگی دنیوی و معنوی جامعه است، ابراز امیدواری کرد کردستان با حضور دانشگاهیان همواره به علم و دانش و معرفت آراسته شود.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز در این مراسم بر گسترش علم در کشور برای اثبات فرهنگ ایرانی اسلامی تاکید کرد و گفت: دانشگاه و مجموعه دانشگاهیان زمانی می‌توانند به رشد و تعالی برسد که مجهز به دو بال علم و تقوا باشد.

حجت‌الاسلام شیرمحمدی تقوا را علم در خدمت بشریت تعریف کرد و گفت: تهاجمات آمریکا به افغانستان، عراق و دیگر کشورها و استفاده از تکنولوژی‌های هسته‌ای بیانگر وجود علم بدون تقواست.

وی بر بومی کردن علم و دانش تاکید کرد و گفت: بومی کردن علم در منطقه مستلزم حرکت عظیمی است که مجموعه دانشگاهیان باید رهرو آن باشند.

انتهای پیام/آ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول