اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه بشرویه:

دانش‌آموزان باید در بعد معنویت و بصیرت تقویت شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه بشرویه گفت: با توجه به شبیخون فرهنگی دشمن برای ضربه به قشر جوان کشور، دانش‌آموزان باید در بعد معنویت و بصیرت تقویت شوند.

دانش‌آموزان باید در بعد معنویت و بصیرت تقویت شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، حجت‌الاسلام مرتضی عمارلو دوشنبه‌ شب در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار کرد: در راستای فرمایش مقام معظم رهبری و برای مبارزه با تهاجمات دشمن باید در تمام عرصه‌ها حضور فعال داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی در اوایل انقلاب با تقدیم 36 هزار دانش‌آموز بسیجی، جنگ تحمیلی را با موفقیت پشت سر گذاشت و اینک شبیخون فرهنگی، نوجوانان و جوانان دانش‌آموز را مورد هدف قرار داده است و برای ضربه به قشر جوان کشور سرمایه‌گذاری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بشرویه با بیان اینکه دانش‌آموزان باید در بعد معنویت و بصیرت تقویت شوند، تصریح کرد: رسالت بسیج احیای ارزش‌های الهی و آشنایی نسل جوان با این مسائل است.

عمارلو افزود: حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی این شهرستان در ابعاد فرهنگی، معنوی و بصیرتی برنامه های مختلفی را برگزار می‌کند.

*طرح صالحین در تمام مدارس شهرستان بشرویه اجرا می‌شود

وی از اجرای طرح صالحین در تمام مدارس خبر داد و گفت: دانش‌آموزان با شرکت در این طرح با مسائل روز دنیا و کشور آشنا می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در سپاه بشرویه عنوان کرد: مرکز پژوهش‌های علمی در بسیج دانش‌آموزی با استعدادیابی دانش‌آموزان، کتاب‌های کمک درسی را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

عمارلو اضافه کرد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم، معنویت را نیز تقویت کنند تا آسیب‌پذیری کمتری نسبت به ناتوی فرهنگی دشمن داشته باشند.

وی یادآور شد: اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور به منظور آشنایی با مناطق عملیاتی جنگ و جانفشانی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه بشرویه اجرای طرح هجرت در مدارس به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و ایجاد روحیه نشاط، کار گروهی و برگزاری کلاس‌های عقیدتی را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی برشمرد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول