اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

ستاد راهبردی توسعه کرمان فرصتی برای رفع مشکلات است

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: ستاد راهبردی توسعه استان کرمان ظرفیت و فرصت خوبی در سطح استان به وجود آورده است تا بتوان، مشکلات مناطق مختلف را رفع کرد.

ستاد راهبردی توسعه کرمان فرصتی برای رفع مشکلات است

جهانگیر تشکری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در منوجان با توجه به برگزاری جلسه ستاد راهبردی جنوب و توسعه استان کرمان اظهار داشت: با برگزاری این ستاد با حضور معاون اول رئیس جمهور تصمیم‌های خوبی برای مشکلات معادن استان کرمان از مرحله اکتشاف تا استخراج و بهره‌برداری که سال‌ها وجود دارد، گرفته شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه استان کرمان دارای کمبود جدی آب است، اگر تصمیم‌هایی که در این جلسه گرفته شد، محقق شود، این مشکل برطرف می‌شود.

تشکری با تأکید بر اینکه تأثیر مصرف بهینه آب بسیار بیشتر از وارد کردن آب به استان کرمان است، تصریح کرد: به همین دلیل می‌طلبد، تمام مردم در راستای مصرف صحیح آب دقت لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه از جنبه مثبت این ستاد تأثیر خوبی بر توسعه کل استان کرمان دارد، ابراز داشت: ستاد راهبردی توسعه استان کرمان ظرفیت و فرصت خوبی در کل استان به وجود آورده است تا بتوان، مشکلات مناطق مختلف را رفع کرد.

تشکری تشکیل ستاد توسعه استان کرمان را از مصوبات دولت دانست و عنوان کرد: به همین دلیل این ستاد به عنوان یک ردیف خاص در بودجه برای همیشه ماندگار است و اعتبارات ویژه‌ای به آن اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول