اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا مطرح کرد

تشکیل اتاق فکر مرزبانی با حضور نخبگان و صاحبنظران

خبرگزاری فارس: مسئول مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی ناجا برای ارائه عملکرد موفق در عرصه فعالیت‌های خود اتاق فکری با حضور نخبگان و صاحبنظران تشکیل داده است.

تشکیل اتاق فکر مرزبانی با حضور نخبگان و صاحبنظران

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد وطن‌دوست پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: در راستای همسویی با منویات رهبر معظم انقلاب و چشم‌انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا تاسیس شده است.

وی افزود: این مرکز با هدف مدیریت دانش‌بنیان و هدایت فکر و سرمایه نخبگان کشور برای تعالی نظام راه‌اندازی شده است.

مسئول مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا گفت: امسال شعار مرزبانی، سرمایه اجتماعی، اقتدار مرزبانی بوده و بستر لازم برای بهره‌گیری از این سرمایه مراکز تحقیقات کاربردی است.

وطن‌دوست بیان کرد: با تعاملات خوب و هدفمندی که با مراکز دانشگاهی داریم برای بهبود عملکرد خود در انجام ماموریت‌های مختلف اقدام می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: هدف ما در چشم‌انداز 20 ساله این است که مرزبانی ایران قوی‌تر از گذشته در ماموریت‌های خود شرکت کند و برای این چشم‌انداز برنامه‌های میان، کوتاه و بلندمدت ترسیم کردیم.

مسئول مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا ادامه داد: مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی نهادی مرجع است که بتواند نیازهای علمی و دانشی جمهوری اسلامی را در مرز پاسخگو باشد.

وطن‌دوست تصریح کرد: این مرکز نهادی سیاستگذار برای ایجاد بهتر تحقیق و پژوهش با اهداف تعیین شده و ظرفیت بالایی برای ارتباط خوب با رسانه‌ها و دانشگاه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه عملکرد مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی در انجام ماموریت‌های این نیرو مؤثر بوده افزود: مرزبانی ناجا برای ارائه عملکرد موفق در عرصه فعالیت‌های خود اتاق فکری با حضور نخبگان و صاحبنظران تشکیل داده است.

مسئول مرکز تحقیقات کاربردی مرزبانی ناجا اضافه کرد: طرح‌هایی که در راستای ماموریت‌ای ناجا می‌تواند مؤثر باشد در شورای پژوهشی مرکز تحقیقات مطرح و با حضور افراد صاحبنظر و نخبه این طرح‌ها بررسی می‌شود.

وطن‌دوست در پایان تاکید کرد: محدودیتی برای همکاری تحقیقاتی با مراکز دانشگاهی و پژوهشی نداریم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول