اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور جمعی از مسئولان صورت گرفت

افتتاح درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز شرکت نفت گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، رئیس بیمارستان صنعت نفت این شهرستان و جمعی از مدیران ادارات تابعه، درمانگاه و مرکز درمانی منطقه صنعتی دشت‌گز شرکت نفت و گاز گچساران افتتاح شد.

افتتاح درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز و با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، رئیس بیمارستان صنعت نفت این شهرستان و جمعی از مسئولان ادارات مختلف این شرکت، درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز گچساران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

کار ساخت و احداث این درمانگاه از دهم دی ماه سال 90 آغاز و به مدت 11 ماه طول کشید که دو ماه زودتر از زمان تعیین ‌شده در قرارداد به اتمام رسیده است.

درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز گچساران در زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع و با اعتباری افزون بر 2 میلیارد و 420 میلیون ریال احداث شده است.

مساحت زیربنای این درمانگاه 274 متر مربع بوده که شامل اتاق‌های جداگانه پزشک، بستری، تزریقات، سالن انتظار، داروخانه، انبار و سرویس بهداشتی و مجموعه یک باب سوئیت شامل اتاق خواب، سالن نشیمن و آشپزخانه است.

ایجاد فضای سبز، بتن‌ریزی و شن‌ریزی محوطه از دیگر اقدامات صورت گرفته در درمانگاه منطقه صنعتی دشت‌گز است.

برای تهویه هوا در فصول مختلف وسایل سرمایشی و گرمایشی از نوع کولر اسپیلیت دو تیکه در این مکان نصب شده است.

اعتبار هزینه شده برای ساخت این درمانگاه از محل اعتبارات نفت بوده که احداث این مرکز درمانی در این منطقه از نیازهای مهم کارکنان تأسیسات نفت و گاز این ناحیه بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

منطقه دشت‌گز یکی از مناطق تأسیساتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران بوده که در 20 کیلومتری جنوب غرب گچساران واقع شده است. در این منطقه ایستگاه‌های بهره‌برداری، تقویت گاز، تزریق گاز فشار قوی و کارخانه NGL وجود دارد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول