اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشتی بر احوال ناخوش شاهین بوشهر/

بازی با احساسات هواداران شاهین تا کی؟

خبرگزاری فارس: بر پیکره و روح و روان هواداران شاهین در این چند سال گذشته فقط و فقط رنج و عذاب باریده، هوادارانی که تنها به اتهام عاشق بودن همواره در التهاب حاشیه‌های ریز و درشت این باشگاه بوده‌اند.

بازی با احساسات هواداران شاهین تا کی؟

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی کانون هواداران شاهین بوشهر، در واقع تنها ارگان باشگاه که همواره در صحنه بوده و به خوبی ایفای نقش کرده‌اند همین هوادارانی بودند که امروز احساساتشان به خاطر بی‌تدبیری‌ها و خودخواهی‌ها لگدمال شده است.

هر از چند وقت اشخاصی برای عرض اندام و کسب شهرت وارد باشگاه شده‌اند و به واسطه همین خیل عظیم هواداران پله ترقی خود را طی کردند و پس از مدتی مانور عطایشان را به لقایشان بخشیده‌اند و علی مانده و حوضش...

آن یکی قبل از آغاز فصل دستور بستن تیم برای صعود به لیگ برتر را می‌دهد، وعده‌های تامین منابع مالی را می‌دهد، اما امروز تنها از آن همه حرف و حدیث وعده‌ای باقی مانده و بس.

هیئت مؤسسین با آن حکایت‌های شنیدنی، مدیری که می‌آید که فقط نامی برای خود دست و پا کند، بازیکنی که اعتصاب می‌کند تا پولش را زنده کند، همه و همه با اهدافی خاص طی طریق می‌کنند، اما این هواداران شاهین است که تک و تنها بلاتکلیفی و خانه به‌ دوشی شاهینش را به دوش می‌کشد.

بازی با احساسات هواداران شاهین تا کی؟ مگر چه گناهی کرده‌ایم که شاهین را دوست داریم، چرا همه را بازیچه منافع خود قرار می‌دهید.

چرا بازیکنی را از آن سر کشور به بوشهر می‌کشانید که تنها امید و نان‌آور خانواده است و آن وقت بعد از پنج ماه، ریالی به او پرداخت نمی‌شود؟

گناه حمید کللی‌فرد (سرمربی فعلی شاهین) چیست که هر وقت نوبت به او می‌رسد تمام درها بسته می‌شود؟ میلیاردها پول بیت‌المال که حق این مردم بود در جبیب بازیکنان رباط پاره و بی‌انگیزه رفت تا ما بمانیم با این همه رنج و مشقت.

به خدا نه پول می‌خواهیم نه لیگ برتر و نه لیگ یک، بگذارید و رهایمان کنید. بس است، دیگر نمی‌خواهیم شاهین و شاهینی تریبون و سکوی پرتاب کت و شلواری‌ها باشد، رهایمان کنید تا با چند جوان بومی در لیگ استان بازی کنیم، خودمان هم هزینه‌های تیم را در لیگ استان تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول