اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع غدیر و ولایت در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد گفت: گفتمان‌های دینی با موضوع غدیر و ولایت در سعدآباد در هفته جاری برگزار می‌شود.

برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع غدیر و ولایت در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان سعدآباد اظهار داشت: مردم سعدآباد دارای اعتقادات اصیل اسلامی و قرآنی هستند و در مناسبت‌های دینی حضوری باشکوه دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با تبریک دهه ولایت افزود: غدیر دارای ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، عرفانی، اخلاقی و فرهنگی است و فرهنگ غدیر باید برای مردم و به ویژه جوانان تبیین شود.

جمالی هدف از برنامه‌های تدوین شده برای ایام غدیر را منتقل کردن پیام غدیر برشمرد و یادآور شد: گفتمان‌های دینی با موضوع ولایت و غدیر نیز در مدارس منطقه برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: عید غدیر حادثه تاریخی عظیمی است که نبی‌اکرم(ص)، امیرالمؤمنین(ع) را به جانشینی خود در منصب امامت معرفی کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد افزود: جشن غدیر با همکاری بسیج خواهران و هیئات مذهبی خواهران  تبلیغات اسلامی سعدآباد بعد از ظهر عید غدیر در زینبیه این شهر برگزار خواهد شد.

جمالی ادامه داد: تمهیدات لازم از هم‌اینک برای تهیه و توزیع تراکت و اطلاعیه و نصب بنر تبلیغاتی در سطح شهر فراهم شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به برخی از احادیث و روایات نبوی، قرآن کریم و عترت پیامبر(ص) را هم شأن و از حیث جایگاه و نقش مساوی و برابر با هم اعلام کرد.

وی افزود: باید هر چه بیشتر در عمل به معارف اسلامی و آموزه‌های بزرگان دین کوشا بود و پیام معرفتی عید غدیر که همانا شناخت جایگاه ولایت و تبعیت از ولایت است را به نسل آینده انتقلال دهیم.

حجت‌الاسلام کشاورز بارگاهی، امام جمعه سعدآباد نیز گفت: برای نجات بشریت از چنگال جنایتکاران عالم باید حضرت علی (ع) و سیره رفتاری و اخلاقی وی را بیشتر بشناسیم تا اسیر توطئه و فریبکاری دشمنان نشویم.

مسئول تشکل‌های دینی دشتستان نیز اظهار داشت: در دشتستان برنامه‌ریزی ارزشمندی برای برگزاری برنامه‌های دهه ولایت انجام گرفته است.

امرالله حسن‌پور گفت: طی هماهنگی‌های انجام شده با مساجد، کانون‌های فرهنگی و حسینیه‌های سطح شهرستان تعداد 25 روحانی اعزامی و بومی در برنامه‌های فرهنگی دهه ولایت شهرستان مشارکت می‌کنند.

وی ادامه داد: برگزاری گفتمان دینی، برگزاری جلسات سخنرانی و پاسخ به سئوالات شرعی، مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی از اهم برنامه‌های روحانیون در دهه ولایت است.

حسن‌پور بیان داشت: طی جلسات و نشست‌های انجام شده تمامی مساجد و حسینیه‌های شهرستان در مراسم دهه ولایت مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول