اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

برگزاری نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین با شرکت 220 دانش‌آموز بسیجی در یاسوج برگزار شد.

برگزاری نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین با شرکت 220 دانش‌آموز بسیجی در یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که در حسینیه ثارالله سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، شهرام مهدوی رئیس بسیج دانش‌آموزی سپاه فتح این استان اظهار کرد: تقدیم 36 هزار دانش‌‌آموز شهید در صحنه‌های رزم دفاع مقدس بیانگر نقش اساسی دانش‌آموزان در این عرصه است.

در ادامه پرویز طاهری اظهار کرد: در هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان گام به گام به انقلاب و دفاع مقدس همراه بودند و امروز جنگ نرم دشمن در مقابل آنان است که با هوش‌یاری و بصیرت خود همه مشکلات را پشت سر می‌گذارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتقادات و باورهای دینی، حضور فعال و آگاهانه در صحنه‌های مختلف و رهبری هوشمندانه در صحنه‌های مختلف دشمن را مأیوس کرده است.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول