اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

انتقال پیام شهدا توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه تداوم راه شهدا رسالت امروز جوانان است، گفت: جوانان با سرلوحه قرار دادن زندگی راه شهدا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

انتقال پیام شهدا توطئه دشمنان را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور صبح امروز در همایش بصیرت عاشورایی در جمع بسیجیان حوزه مقاومت بسیج محمد رسوالله (ص) در آستانه مقدس امام زاده عباس (ع) شهرستان ساری با تبریک میلاد امام هادی (ع) گفت: جوانان بسیجی از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بحث رسالت و نبوت را جایگاه مهمی در اسلام دانست و افزود: بزرگ‌ترین نعمت الهی که خداوند در بین ما مسلمانان قرار داده است، نعمت امامت است.

یوسف‌پور با اشاره به امامت در بین مسلمانان افزود: امامت در اسلام به معنای جانشینی پروردگار است.

این مسئول دو شرط به دست آوردن نعمت خداوند را شناخت و قدردانی از نعمت‌ها دانست و اظهار داشت: انسان باید نعمت خدا را درک کند و اگر خداوند به انسان نعمتی هر چند بزرگ عطا کند ولی انسان آن را نشناسد، نعمت را به آسانی از دست می‌دهد.

خطیب موقت نماز جمعه شهرستان ساری ارزش انسان را بالاتر از فرشتگان عنوان کرد و بیان داشت: مقام معنوی انسان جای توقف ندارد و انسان در همه حال می‌تواند به سوی خداوند گام بردارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: مبدا رسیدن به کمال هر انسان از زمان جوانی است.

یوسف‌پور جهالت را بزرگ‌ترین مشکل بشر دانست و بیان داشت: با توجه به آیات قرآن کریم و پیروی از ولایت می‌توان از بند جهالت رها شد.

این مسئول تاکید کرد: جوانان وارث خون شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند و با سرلوحه قرار دادن زندگی راه شهدا از انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه مرکز مازندران خاطرنشان کرد: حفظ نظام جمهوری اسلامی یک تکلیف الهی است.

وی ادامه داد: شما جوانان برای میدان‌داری و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار بگیرید.

یوسف‌پور خواستار حفظ مقام رسالت و امامت از سوی جوانان بسیجی شد و گفت: امید اسلام به شما جوانان بسیجی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با اشاره به محاصره اقتصادی و هجمه فرهنگی دشمن بر انقلاب اسلامی ایران گفت: جوانان باید سرباز و پاسدار این انقلاب و رهبری هستند.

انتهای پیام/ب20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول