به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کندی سرعت اینترت طی روزهای گذشته و امروز چهارشنبه دهم آبان ماه کاربران را کلافه کرده و مشکلات فراوانی را به وجود آورده است.
شماره تلفن 3367000 نیز به عنوان پاسخگوی بخشی از این مشکلات در حوزه شماره تلفنهایی که کد آنها با سه شروع میشود نیز پاسخ مشخصی به این مشکلات نداده و مشکل را از نوع زیرساخت عنوان میکند.
اظهارنظر مسئولان امر در حوزه مخابرات هیچ توجیه مناسبی نبوده و در عین حال در هر دوره مبلغ ثابت ماهانه استفاده از اینترنت در قبضهای صادر شده درج میشود.
این درحالی است که کاربران در طول دوره چندین بار با کندی یا قطعی اینترنت مواجه شده و در مقابل شرکت مخابرات پول کامل استفاده از اینترنت را بدون در نظر گرفتن قطعی یا کندی اینترنت محاسبه کرده و در قبضهای تلفن ثابت درج میکند.
به نظر میرسد این نوع محاسبه استفاده از اینترنت در استان ایلام عادلانه نبوده و باید مسئولان امر در این راستا تجدیدنظر جدی داشته باشند.
از دستگاههای نظارتی هم انتظار میرود این اجحاف بزرگ شرکت مخابرات استان ایلام در حق کاربران ایلامی را مورد بررسی و توجه خود قرار داده و مشکل را برطرف کنند.
ادامه این روند تنها به نفع شرکت مخابرات بوده و زیان آن فقط شامل حال مردم استان ایلام به ویژه کاربران استفاده از اینترنت شرکت مخابرات استان ایلام است.
از طرف دیگر شرکتهای بخش خصوصی و کاربران استفاده کننده از اینترنت این شرکتها در استان ایلام نیز از خدمات ارائه شده ناراضی هستند.
انتهای پیام/ل20/ژ1001