اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان صورت گرفت

نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی در مدارس استان البرز

خبرگزاری فارس: در آستانه فرا رسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز زنگ استکبار‌ستیزی در مدارس استان البرز نواخته شد.

نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی در مدارس استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان البرز ظهر امروز در آیین نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی که به صورت متمرکز در مدرسه شهید فهمیده کرج برگزار شد، اظهار کرد: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی بصیرت و آگاهی دانش‌آموزان را نسبت به رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بالا ببریم.

وی ادامه داد: نسل امروز باید رشادت و شهادت‌طلبی را از رزمندگان اسلام بیاموزند و خود را برای دفاع همه‌جانبه از کشور آماده سازند.

این مسئول با بیان اینکه دشمن در نظر دارد تا از خودگذشتگی و رشات‌های رزمندگان اسلام را در دوران هشت سال دفاع مقدس کمرنگ جلوه دهد، افزود: بصیرت و آگاهی دادن به نسل امروز یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

حلیمی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان از مهم‌ترین افرادی هستند که باید با فرهنگ دفاع و شهادت‌طلبی آشنا شوند، ادامه داد: دبیران پرورشی و معلمان دینی باید در مسیر شناساندن آرمان‌های رزمندگان اسلام به دانش‌آموزان تلاش دو‌چندانی را داشته باشند.

وی تأکید کرد: در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله 13 آبان باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و نشست‌های تخصصی بیش از گذشته در مسیر آگاهی دادن به جوانان گام برداریم.

حلیمی اظهار امیدواری کرد؛ دانش‌آموزان ایران اسلامی و استان البرز، با آگاهی و بصیرت، راه شهدای دانش‌آموز را که 36 هزار کبوتر خونین‌بال هستند با جدیت و حفظ مسئولیت و تکلیف شرعی به انجام برسانند تا در آینده نزدیک با حضور آنها در عرصه‌های اداره کشور شاهد توفیقات فراوان نظام اسلامی باشیم.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول