اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 3 هزار دانش‌آموز بسیجی

همایش رهروان شهید فهمیده در کنگان برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی باشکوه با حضور مسئولان و مردم و با مشارکت 3 هزار دانش‌آموز بسیجی، همایش رهروان شهید فهمیده در کنگان برگزار شد.

همایش رهروان شهید فهمیده در کنگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنگان ظهر امروز در همایش بزرگ دانش‌آموزان 13 ساله بسیجی اظهار داشت: شهید فهمیده الگوی یک دانش‌آموز بسیجی است و باید شما دانش‌آموزان از رهروان این شهید باشید و راه ایشان را ادامه دهید.

ابراهیم حق‌شناس افزود: شهید فهمیده به ندای رهبر خویش لبیک گفت و شجاعانه در مقابل دشمنان ایستاد و توانست یک کار بزرگ را به‌وجود بیاورد به طوری که امام خمینی (ره) این شهید را رهبر می‌نامد و به آن افتخار می‌کند.

وی اضافه کرد: این نهایت مقام و ارزش یک دانش‌آموز است که امام خمینی (ره) به آن افتخار می‌کند و امروز شما دانش‌آموزان که هم سن شهید فهمیده هستید باید از این ویژگی‌های اخلاقی برخوردار باشید و آن ارزش‌ها را در زندگی خویش به‌کار بگیرید و این طرح که با همت بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش و نیروی دریایی سپاه هر ساله انجام می‌گیرد می‌تواند راه شهید فهمیده را بیشتر به شما دانش‌آموزان بشناساند.

فرماندار شهرستان کنگان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده ابراز داشت: شما دانش‌آموزان می‌توانید مانند شهید فهمیده یک کار بزرگ به‌وجود بیاورید؛ چرا که در صحنه علم و دانش با دشمنان مبارزه می‌کنید و با این کار ارزش‌های اسلامی را حفظ کنید و در حقیقت فردای ایران اسلامی به‌ دست شما عزیزان ساخته می‌شود.

تیمور یزدان‌شناس افزود: تقویت آموزش و پرورش امری مهم است که موجب پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران اسلامی می‌شود و بدون تردید دانش‌آموزان امروز هستند که مدیران فردای کشورند.

وی یادآور شد: بهترین سلاح دانش‌آموزان درس خواندن و طی کردن پله‌های ترقی است و معلمان باید در این مسیر تلاش و فعالیت مضاعفی داشته باشند.

اجرای گروه سرود مدرسه راهنمایی شریعتی و حرکات گروه رزمی‌کاران ذوالفقار از جلوه‌های دیگر این همایش بود.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول