اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

عدم حضور مخاطبین در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت نبود مخاطب در اجرای نمایش‌های بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور، فشردگی اجراها و تراکم آثار هنری می‌باشد.

عدم حضور مخاطبین در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه

محمدعلی پیرسبزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اهداف و مزایای جشنواره‌های فرهنگی و هنری اشاره و اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌ها در تمامی سطوح می‌تواند نشاط، آرامش، آموزش، تقویت بنیه هنری و ارتقاء سطح کیفی آثار هنرمندان در گرایش‌های مختلف هنری را افزایش دهد.

مسئول دبیرخانه دائمی تئاتر و نمایش‌های آئین رضوی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای در این استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه فجر به میزبانی یاسوج هنرمندان و مخاطبین با آثار، عقاید و اندیشه‌ها و اجراهای متفاوت دیگر هنرمندان آشنا می‌شوند.

وی برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای را صعود پله‌های ترقی هنرمندان این عرصه عنوان کرد و گفت: ارائه هنر برای مخاطب بوده نه برای هنرمند، با این وجود هنر و هنرمند تنها با حضور مخاطب به ارزش واقعی خود می‌رسند.

پیرسبزی عدم حضور مخاطبین در اجراهای جشنواره را به دلیل علل فشردگی برنامه‌ها ذکر کرد و اذعان داشت: در جشنواره‌های اخیر بیشتر آثار هنرمندان به جای مخاطب توسط دیگر اعضا مشاهده می‌شد که علت آن تراکم آثار هنری و فشردگی ارائه آثار است.

مسئول دبیرخانه نمایش‌های آئینی در فرهنگ رضوی عدم حضور مخاطبین در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر منطقه سه کشور را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: امیدواریم مسئولین امر توجه ویژه‌ای به برگزاری جشنواره‌های آتی داشته باشند که در این صورت شعار تئاتر برای همه را عملا مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ2/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول